سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای شهید مظاهری


فرهنگسرای شهید مظاهری

 

 

فرهنگسرای شهید مظاهری، اولین فرهنگسرا در سال 1393 با نام شهید مظاهری تاسیس شده است که هم اکنون مدیریت این مجموعه بر عهده جناب آقای آرش اکبرپور می باشد.

آدرس: بلوار ولیعصر -خیابان علامه مجلسی -خیابان شهید مظاهری-بوستان آراز - فرهنگسرای شهید ابراهیم مظاهری (محله قاسمیه)

شماره تماس:

مدیریت: 04432758520

آموزش:04432758521

 

دیدار با مدیران و کارکنان فرهنگسراها اولین اقدام رییس سازمان در آغاز اولین روز کاری سال ۱۴۰۰

دیدار با مدیران و کارکنان فرهنگسراها اولین اقدام رییس سازمان در آغاز اولین روز کاری سال ۱۴۰۰

در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰، مصطفی میلانی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور در فرهنگسراهای تابعه سازمان ضمن تبریک سال جدید، از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های هر یک از فرهنگسراها قرار گرفت.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این ديدار بر لزوم ایجاد تحول در نظام برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های اثربخش فرهنگی در موضوعات تخصصی فرهنگسراها تاکید کرد و افزایش بهره‌وری در سال جدید را یکی از اهدافی دانست که تحقق آن نیازمند عزم و اراده جدی توام با ارتقای سطح هماهنگی و همسویی مدیران فرهنگسرا با ساختار مدیریتی سازمان است.
در جریان این دیدار دکتر هادی قربان‌نژاد معاون ورزشی ، علیرضا دشتی معاون فرهنگی ، محبوبی معاون اجتماعی و شیما احسانی نیا رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان، میلانی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه را همراهی می‌کردند. /انتهای پیام
مطلب قبلی پیام تبریک سال نو رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه
مطلب بعدی تدوین نقشه راه مشترک فرهنگی، محور گفتگوی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با فرمانده سپاه و معاون فرهنگی سپاه ارومیه
Print
2174 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان