سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان شهروندان در جشنواره انگور

برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان شهروندان در جشنواره انگور

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در جشنواره انگور میزبان شهروندان خواهد بود.

این سازمان در نظر دارد برنامه های مختلفی را در راستای اهداف سازمانی و در جهت افزایش شور و نشاط شهروندان ، در جشنواره انگور،که از سوی شهرداری ارومیه از 27 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار می شود، اجرا کند.

بر این اساس معاونت ها و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین برپایی غرفه،جشنواره هایی همچون بادبادک ها و جشنواره ی ویژه سالمندان و بازنشستگان را با حضور شهروندان برگزار خواهد کرد.

برگزاری مسابقه های ویژه کودکان، ارائه آموزش های ترافیکی، اجرای تئاترصحنه ای گروه های هنری,نقاشی چهره کوکان، توزیع تراکت و پرچم جمهوری اسلامی ایران از اهم برنامه های این جشنواره محسوب می شود.

لازم به ذکر است در کنار غرفه سازمان، یک محل ویژه کودکان با عنوان نازبالالار در نظر گرفته شده است که هر روز در این جشنواره برنامه های نمایشی و مسابقات کودکانه در راستای افزایش اطلاعات در زمینه حقوق شهروندی با حضور هنرمندان برنامه کودک تلویزیونی سلام اوشاقلار برگزار می شود.

در کنار اجرای برنامه های مختلف، عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، بصورت اینفوگرافی، کلیپ و تیزر های ویژه جهت افزایش اطلاع شهروندان به نمایش گذاشته می شود.

جشنواره بادبادک ها پنج شنبه 29 شهریور ماه با آموزش ساخت بادبادک ویژه کودکان در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی شروع و با پرواز بادبادک ها ادامه خواهد داشت و همچنین جشنواره ویژه سالمندان و بازنشستگان نیزدر راستای تکریم شهروندان ارشد، پدر و مادر بزرگ ها برگزارخواهد شد.

این سازمان در راستای ارائه خدمات به شهروندان والیبال دوست، اقدام به ثبت نام وبرگزاری مسابقات والیبال غول آسا در جشنواره کرده است.

علاوه بر برنامه های ذکر شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با ایجاد ایستگاه ویژه سلامت و هماهنگی با دستگاه های عضو شورای سالمندان ، خدمات ویژه سلامت را برای بازنشستگان ارائه خواهد داد.

شهروندان عزیز می توانند با حضور در غرفه سازمان فرهنگی، اجتمایی و ورزشی شهرداری ارومیه علاوه بر بهرهمندی از برنامه های در نظر گرفته شده، با فرهنگسراهای سازمان در مناطق مختلف، عملکرد، خدمات و برنامه ها آشنا شوند.

Print
27 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان