سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

آئین معارفه سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

  • 3 آذر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1252
  • 0 نظرات
آئین معارفه سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

در مراسم ویژه‌ای که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران شهرداری کلانشهر ارومیه در محل سالن آمفی‌تئاتر شهرداری ارومیه برگزار گردید بر اساس حکم انتصاب صادره از سوی محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه، مصطفی میلانی به عنوان سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه معرفی گردید.

مصطفی میلانی، پیش از این معاونت فرهنگی  و قائم‌مقامی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه را عهده‌دار بوده مدیریت پارک ترافیک، فرهنگسراهای محمد رسول الله (ص) وطاها و قائم‌مقامی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز بخشی از سوابق و رزومه مدیریتی  ایشان است و افزون بر این؛ ریاست هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان ارومیه همچنین دبیری هیئت ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی را نیز بر عهده داشته است.

در بخشی از این حکم آمده است : "نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی؛ به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تعیین می‌شوید انتظار می‌رود با رعایت اصل قانونمداری، صرفه‌جویی؛ استفاده و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و جوان تحت امر سازمان، رعایت اصول شایسته‌سالاری، اخلاقمداری و تحریم ارباب رجوع در راستای سیاست‌های ابلاغی شورای محترم اسلامی شهر اهتمام جدی در تحقق اهداف سند چشم‌انداز1404 توسعه داشته باشید. "

آئین معارفه سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با رعایت الزامات و دستورالعمل‌های اخیر ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و با حضور تعداد محدودی از معاونین و مدیران شهرداری همچنین رعایت فاصله اجتماعی و کنترل و پایش شرکت کنندگان در این مراسم برگزار گردید. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان