سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

آیین بزرگداشت استاد شهریار و یادبود شاعر و طنزپرداز ارومیه‌ای برگزار شد

  • 30 شهریور 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 747
  • 0 نظرات
آیین بزرگداشت استاد شهریار و یادبود شاعر و طنزپرداز ارومیه‌ای برگزار شد

در ادامه برنامه‌ریزی‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در زمینه اعتلای شاخص‌های فرهنگی در جامعه به همت فرهنگسرای استاد شهریار و به مناسبت سالروز شعر و ادب فارسی؛ آئین ویژه بزرگداشت استاد شهریار و یادبود شاعر و طنزپرداز ارومیه‌ای مرحوم باباعلی جوانمرد برگزار شد.
سید یحیی میری‌اقدم رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این دیدار با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات و آیین‌های ویژه بزرگداشت شاعران و هنرمندان و توجه ویژه به جایگاه آنان گفت: یکی از رویکردهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در دوره مدیریتی جدید، تدوین و اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی به شکل محله محور و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگسراهای ۱۲گانه شهرداری است و در تلاش هستیم تا با تقویت فرهنگسراها در راستای افزایش سطح اثربخشی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گام برداریم.
در این مراسم باشکوه که با حضور صادق حسین دوستی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، دکتر قربان نژاد معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، هادی بهجت فرزند ارشد استاد شهریار و خانواده مرحوم جوانمرد در محوطه فضای باز فرهنگسرای استاد شهریار برگزار گردید سحر چای‌فروش، مصطفی قلی‌زاده علیار، استاد زینالی، تبسم رضازاده شدتی، یحیی رحمانی مرتضی شاکری، سیدتیمور جامعی و تعدادی دیگر از شاعران ارومیه‌ای اشعار خود را در مضامین متنوع ارائه کردند.
سخنرانی فرزند ارشد استاد شهریار، قلی‌زاده علیار رییس آفرینش‌های هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی، تجلیل از شاعران منتخب مشارکت‌کننده در این رویداد فرهنگی و خانواده‌های این دو شاعر گرانقدر ایران اسلامی؛ بخش دیگری از مراسم گرامیداشت سالروز شهر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار و یادبود شاعر و طنزپرداز ارومیه‌ای باباعلی جوانمرد بود.
فرهنگسرای استاد شهریار یکی از فرهنگسراهای ۱۲گانه شهرداری است که از سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و هم‌اکنون میلاد پناهی مدیریت این مجموعه را برعهده دارد. /انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان