سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

اختتامیه مسابقات والیبال ویژه کارمندان شهرداری ارومیه دهه فجر 1399

  • 19 بهمن 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1593
  • 0 نظرات
اختتامیه مسابقات والیبال ویژه کارمندان شهرداری ارومیه دهه فجر 1399

در سلسه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر همچنین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی؛ مراسم اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و با برنامه‌ریزی مشترک شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد.
مسابقات والیبال کارکنان شهرداری با مشارکت 38 تیم والیبال متشکل از کارکنان شهرداری ارومیه و سازمان‌های تابعه شهرداری در سالن ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود که تیم سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری و تیم والیبال امور مالی شهرداری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آنِ خود کردند. 
در بخشی از مراسم اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری ارومیه و سازمان‌های تابعه؛ شرکت‌کنندگان در مراسم با نثار شاخه گل به تمثال شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی به مقام شامخ شهیدان نظام و انقلاب ادای احترام کردند و در ادامه مراسم، میلانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به ایراد سخنرانی پرداخت و طی گزارشی، از برنامه‌های مدون سازمان در حوزه ورزش همچنین لزوم اجرای طرح‌های استعدادیابی در این حوزه سخن گفت. 
در مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال 38 تیم والیبال کارکنان شهرداری طی 84 بازی به مصاف هم رفتند که در پایان مسابقات، میثم نوروزی به عنوان بازیکن اخلاق و احسان پورعبدالعلی نیز به عنوان بازیکن برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند و در خاتمه این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا؛ بازیکنان و تیم‌های برنده مسابقات تجلیل شدند. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان