سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

ارائه رایگان آثار مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در فضای مجازی

مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با پیوستن به پویش «درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم» آثار خودرا بصورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.

  • 12 فروردین 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2367
  • 0 نظرات
ارائه رایگان آثار مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در فضای مجازی

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیخ به نقل از خبرگزاری فارس،محمدرسول الماسی رئیس مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشت: رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با هماهنگی ناشرانی که طی سال های گذشته، آثاری در قالب طرح تاپ در زمینه معارف اسلامی و علوم انسانی و ایران شناسی ترجمه و منتشر کرده اند، این آثار را در فضای مجازی بصورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهند داد.

وی افزود: در روزهای بحران جهانی شیوع ویروس کورونا که مردم اکثر کشورها در خانه ها می مانند و فرصت بیشتری برای مطالعه دارند، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر تلاش کرده به نوبه خود سهمی در پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به مطالعه معارف اسلامی و علوم انسانی إیفا کند و از رایزنی ها درخواست کرده ناشران را به عرضه رایگان این اثار در این ایام تشویق و به مخاطبان اطلاع رسانی کنند.

الماسیه ابراز داشت: در سال های اخیر به طور متوسط هر ساله یکصد عنوان کتاب در موضوعات معارف اسلامی و ایران شناسی و ادبیات دفاع مقدس تحت حمایت طرح تاپ به زبان های مختلف ترجمه و منتشر شده است.

وی ادامه داد: همچنین سایت اینترنتی Islamica.ir متعلق به مرکز ساماندهی ترجمه و نشر حاوی فایل های کامل حدود ١٧٠٠عنوان کتاب و مقاله به دوازده زبان، همچنان به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

ناگفته نماند که موسسه فرهنگی و انتشارت بین المللی الهدی یک ماه گذشته با تاکید برشعار«درخانه بمانیم،کتاب بخوانیم» تمامی آثار و انتشارت خود را به چند زبان به صورت رایگان در فضای مجازی در اختیار علاقه مندان قرار داده است و تاکنون مراجعه کنندگان بسیاری از تالیفات و آثار منتشر شده این موسسه بهره مند شده اند.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان