سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

ارومیه با همت خیران، به پیشواز ماه مبارک رمضان می رود

ارومیه با همت خیران، به پیشواز ماه مبارک رمضان می رود

سفره افطاری میهمانی خدا به همت خیران ارومیه ای و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در نقاط مختلف شهر به مدیریت فرهنگسراهای این سازمان برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان با بیان این که برپایی سفره مهمانی خدا با همت خیران ارومیه همانند سنوات گذشته گامی موثر درزمینه فرهنگ سازی ، کمک به مستمندان و نیازمندان در نقاط مختلف شهر است، گفت: این سازمان با شناسایی اقشار مختلف جامعه توسط فرهنگسراها، مکانی مناسب برای کمک به نیازمندان در این ماه مبارک است.

احد یوسفی با اعلام این که خیرین می توانند با اطمینان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را بری کمک به مستمندان در اختیار این سازمان قرار دهند ادامه داد: خیرین می توانند برای کمک در این امر خیر و خدا پسندانه کمک های نقدی خودرا به شماره حساب 100789665444 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه واریز کرده و به این سازمان اطلاع دهند .

ضمنا خیرین محترم میتوانند جهت پخش نذورات و کمک های غیر نقدی خود با شماره تماس 04432259376 واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان  ، هماهنگی های لازم را انجام دهند .

مطلب قبلی توسعه کنونی شهر ارومیه در سایه همدلی و تعامل بین شورا و شهرداری رقم خورده است
مطلب بعدی به مناسبت روز روانشناس، از خانم طالبی تجلیل شد
Print
5443

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان