سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

برنامه ریزی جهت ایجاد فضایی شاد و روحیه بخش برای کودکان/ تعامل و همکاری با سمن ها در حوزه مسائل اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از اجرای برنامه های ویژه ای برای ارتقاء روحیه کودکان بستری دربیمارستان ها خبر داد .

برنامه ریزی جهت ایجاد فضایی شاد و روحیه بخش برای کودکان/ تعامل و همکاری با سمن ها در حوزه مسائل اجتماعی ضروری است

به گزارش روابط عمومی  سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری ارومیه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت هفته کودک از بخش کودکان بیمارستان شهید مطهری ارومیه بازدید به عمل آورده و به عیادت کودکان بستری در این بخش رفت.

احد یوسفی در عیادت از کودکان بیمار که همراه با اهداء شاخه گل به آنها بود، طی گفت و گو با مسئولان بیمارستان شهید مطهری و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار کرد: وظیفه سازمانها، ادارات و نهادهای مسئول در امورات فرهنگی و اجتماعی است که فرزندان خود را فراموش نکنند.

به گفته وی  هر قدمی که بتواند بخش کوچکی از دردها وبعضاً دلتنگی های کودکان بیمار را رفع کرده و با دادن روحیه ادامه درمان و قرار گرفتن در مسیر بهبودی را یاری کند قطعاً ارزشمند است و حتما پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با تأکید بر گسترش همکاریهای دوجانبه بین معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برای اجرای برنامه های مشترک تصریح کرد: بسیار ضروری است از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد این حوزه بهره جست چرا که آنها با توجه به تخصص و یا مردمی بودن خود بر بسیاری از مسائل آگاه بوده و واقف هستند و می توانند کمک حال حرکت در این مسیر باشند.

یوسفی همچنین در دیدار با کارکنان شاغل در بخش کودکان بیمارستان شهید مطهری یادآور شد: افرادی که به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت کمک به درمان و بهبودی کودکان بیمار تلاش می کنند جزء زحمت کش ترین افراد جامعه هستند که در بسیاری موارد نتوانسته ایم جبران کننده زحمات آنها باشیم و به نوبه خود تشکر خود را اعلام می دارم.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان