سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

به مناسبت روز روانشناس، از خانم طالبی تجلیل شد

طی مراسمی از روانشناس فعال فرهنگسراهای سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت روز روانشناس با حضور رئیس و قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اهدای لوح به سبب حضور پررنگ خانم طالبی در فرهنگسراها و آموزش رایگان به شهروندان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به مناسبت روز روانشناس، از خانم طالبی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس این سازمان با بیان این که با پیشرفت تکنولوژی روز به روز در جامعه با مشکلات متعددی رو به رو هستیم، گفت: امروزه نسبت به سال های گذشته نیاز مراجعه به روانش شناس در شهروندان افزایش می یابد.

احد یوسفی با اعلام این که باید نگرش خود را در برخورد با برخی مسائل در جامعه تغییر داد، اظهار کرد: همانگونه که جسم بیمار نیاز به مراجعه به یک پزشک رادارد روان و روح نیز نیاز به یک روان شناس برای حل مشکلات مختلف را می طلبد.

به گفته وی، حضور روان شناسی فعال و پویا همانند خانم طالبی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و فرهنگسراهای تابعه این سازمان یک و حل معظلات و مشکلات بسیاری از شهروندان در فرهنگسرا ها به صورت فردی و جمعی یک افتخار برای این سازمان است.

در این مراسم نیز طالبی با بیان این که  در بیشتر فرهنگسرای این سازمان انواع آموزش های فرزند پروری، تربیت جنسی کودکان، مشاوره قبل ازدواج، پیشگیری از طلاق، مهارت های اساسی زندگی آموزش داده شده است، بیان کرد:  وجود کارگاه های آموزشی ادامه دار در هر فرهنگسرا سبب حل مشکلات بسیاری از اهالی محله می شود به طوری که ما در هر جلسه با  استقبال تعداد بی شماری از شهروندان روبه رو هستیم.

 به گفته وی باید به اطلاع تمامی افراد جامعه اطلاع رسانی شود که در تمامی مراکز بهداشت محله، مهد کودک ها، تمامی مدارس، نیروهای انتظامی محلات، کلنیک های ترک اعتیاد، بیمارستان ها به صورت رایگان یک روان شناس وجود دارد که شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان