سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

به همت فرهنگسرای شهید مظاهری عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد

  • 26 شهریور 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1409
  • 0 نظرات
به همت فرهنگسرای شهید مظاهری عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، عملیات پیشگیری از شیوع کرونا  با شعار همه برای هم از سوی فرهنگسرای شهید مظاهری با همکاری  علوم پزشکی آذربایجان غربی، سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، اورژانس و هلال احمر شهرستان ارومیه و کلانتری این  منطقه در 4 بخش رژه خودرویی، ضدعفونی خیابان ها ، ضدعفونی خودروهای شهروندان، تب سنجی و ارائه ماسک رایگان به شهروندان انجام شد.

رژه خودرویی عملیات پیشگیری از کرونا  با توجه به وضعیت هشدارشهر ، از مقابل فرهنگسرای شهید مظاهری  رژه خوروها شروع و با پخش شعارهای درخانه بمانیم، از ماسک برای حفظ سلامتی خود و دیگران استفاده کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی ، در خیابان های اصلی این شهرک ادامه داشت.

لازم به ذکر است در حین اجرای برنامه تمام مسیرهای منتهی به فرهنگسرای شهید مظاهری از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ضدعفونی شدند.

2 ایستگاه ثابت برای ضدعفونی خودرو ها جهت پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده بود و در این ایستگاه ها تب سنجی و ماسک رایگان به شهروندان ارائه داده می شد.

با توجه به وضعیت هشدارشهر در شیوع بیماری کرونا و توصیه های متخصصین ،هدف از اجرای این برنامه افزایش سطح آگاهی و ترغیب شهروندانی برای استفاده از ماسک جهت پیشگیری ابتلا به بیماری کرونا بوده است.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان