سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تست بیماری کرونا برای پرسنل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از انجام تست ویروس کرونا به صورت رایگان برای کارکنان این سازمان خبر داد.

  • 14 تیر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2051
  • 0 نظرات
تست بیماری کرونا برای پرسنل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،   صبح روز شنبه  14 تیرماه سال 1399 پایش سلامت و تست غربالگری کرونا در محل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی برای کلیه پرسنل این سازمان  صورت گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که در پی شیوع ویروس کرونا؛ این سازمان با مشارکت درمانگاه سینا انجام تست کرونا را برای تمام کارکنان این سازمان به صورت رایگان انجام داده است، گفت: این اقدامات  به منظور کسب اطمینان  از صحت و سلامتی پرسنل و در صورت نیاز اقدامات لازم جهت پیشگیری و یا معرفی به  تست های تخصصی صورت گرفته است.

ناصر رکاب با اعلام این که انجام این تست در محیطی کاملاٌ سالم و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است، بیان کرد:  نمونه های گرفته شده از همکاران به آزمایشگاه تخصصی منتقل شد که در صورت مثبت بودن تست انجام شده ضمن اطلاع به خود شخص، خانواده و اداره تست های تخصصی در مراکز درمانی انجام و اقدامات لازم در جهت درمان وی به عمل خواهد آمد.

به گفته وی  علیرغم اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از شروع موضوع اپیدمی کرونا فعالیت های موثر فرهنگی و اجتماعی مانند توزیع مایع ضدعفونی دست برای همکاران، آب ژاول برای ضدعفونی محل، توزیع ماسک در بین همکاران، صدور بخشنامه رعایت پروتکل های بهداشتی، را در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام داده است ولی شناخت بیماران ناقل کرونا در میان کرونا بسیار مهم و حیاتی می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله اجتماعی و برنامه ریزی برای شکست کرونا با همکاری سازمان ها و نهاد های مختلف همچنان به قوت خود باقی است.

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان