سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جامعه جانبازان نیازمند نگاه ویژه مسئولین

مراسم تجلیل ازصفر محب زاده جانباز قهرمان ثبت رکورد 60 کیلومتر شنا برای اولین بار در ایران و جهان، با حضور شهردار ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسئولین شهری در دفتر شهردار ارومیه صورت گرفت.

جامعه جانبازان نیازمند نگاه ویژه مسئولین

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه ضمن تبریک و تشکر ویژه از صفر محب زاده  به سبب دفاع ازآرمان های انقلاب اسلامی  و حضور در جبهه های حق علیه باطل گفت: پرورش و شکوفایی استعدادهای جانبازان در زمینه های مختلف به ویژه ورزشی نگاه و توجه ویژه مسئولین را می طلبد.

محمد حضرت پور با اعلام این که باید زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برای رشد این استعدادها ایجاد شود، بیان کرد:  صفر محب زاده با کسب موفقیت در شنا، برای اولین بار در ایران و جهان این توانمندی ها را در جامعه امروزی ثابت کرده است.

به گفته وی انتظار می رود روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر جانبازان در تمامی رشته های ورزشی باشیم.

 در این دیدارنیز، مربی و دبیر هیئت نجات غریق ارومیه با بیان این که  یکی از اهداف این مجموعه ثبت رکورد 78 کیلومتر شنای بدون توقف به میمنت هفتاد و هشتمین زادروز مقام معظم رهبری است، گفت: درصدد دست یابی به این رکورد با همت مضاعف  صفر محب زاده در سال آینده هستیم.

محسن حشمتی فر با اعلام این که ثبت رکورد 60 کیلومتر شنا بدون توقف از سوی صفر محب زاده یک موفقیت بی نظیر در جهان است، بیان کرد: در سال گذشته صفر محب زاده  مقام اول کشوری در رشته شنا و مقام سوم قایقرانی در فدراسیون جانبازان و معلولین در کشور را ثبت کرده است.

به گفته وی در سال گذشته هادی یوسفی ورزشکار اهل خوزستان با ثبت 56 کیلومتر شنای بدون توقف در 27 ساعت به رتبه برتر این ورزش دست یافته بود که در سال جاری صفر محب زاده با وجود پنجاه درصد جانبازی ، ثبت  60 کیلومتر شنای بدون توقف در 24 ساعت ، رتبه اول جهان را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که رکورد قبلی این شناگر در سال گذشته 38 کیلومتربوده است.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان