سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جانبازان دفاع مقدس همچون شهداء، الگوهای ماندگار ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی هستند

  • 29 مهر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1137
  • 0 نظرات
جانبازان دفاع مقدس همچون شهداء، الگوهای ماندگار ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی هستند

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در برنامه دیدار و تجلیل از جانبازان کلانشهر ارومیه که در جریان هشت سال دفاع مقدس چشمان خود را از دست داده‌اند؛ مصطفی میلانی قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به رشادت‌ها و جلوه‌های به یاد ماندنی ایثار و فداکاری جانبازان دوران دفاع مقدس، گفت: شهداء و جانبازان ایران اسلامی، بهترین و ارزشمندترین لحظات ازخودگذشتگی برای دفاع از میهن اسلامی را در دوران جنگ تحمیلی به تصویر کشیده‌اند و بدون تردید، جانبازان دوران دفاع مقدس همچون شهداء ، الگوهای ماندگار ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی هستند.

در این دیدار که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اداره‌ بنیاد شهید شهرستان ارومیه انجام شد از دو نفر از جانبازان ارومیه‌ای در حضور خانواده آنان دیدار و تجلیل به عمل آمد.

جعفری رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ارومیه در معیت و همراهی مصطفی میلانی قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با جانبازان معزز ابراهیم خلیل اسدزاده و احمد جهدمیر دیدار و گفتگو کردند.

ابراهیم خلیل اسدزاده و احمد جهدمیر از جمله جانبازان ارومیه‌ای دوران جنگ تحمیلی هستند که بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر مصدوم شده و بینایی خود را از دست داده‌اند.

در اثنای این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه کوچه و در مقابل ساختمان مسکونی محل سکونت جانبازان معزز انجام شد، همسایگان این دو جانباز معزز به صورت خودجوش خود را به محل رسانده و با ارج نهادن به حضور آنها در همسایگی خود همچنین برشمردن صفات نیک انسانی همچنین روحیه تعامل و روابط اجتماعی سالم و سازنده‌ای که این جانبازان عزیز دارند از همسایه‌های جانباز خود تکریم نموده و تجلیل کردند.

در خاتمه این دیدار، لوح سپاسی به رسم یادبود از سوی مصطفی میلانی، قائم‌مقام سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به هر یک از جانبازان اهداء گردید./ انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان