سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جزءخوانی قرآن از حرم‌های نورانی به صورت زنده پخش می‌شود

تهران- ایرنا- شبکه قرآن و معارف سیما اعلام کرد: ترتیل جزءخوانی قرآن در حرم های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امام خمینی(ره) به صورت زنده در ماه رمضان از این شبکه پخش می‌شود.

  • 29 فروردین 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2296
  • 0 نظرات
جزءخوانی قرآن از حرم‌های نورانی به صورت زنده پخش می‌شود

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به نقل از گزارش روز چهارشنبه شبکه قرآن و معارف سیما؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه ترتیل خوانی جزء قرآن کریم که همه ساله با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو بوده است، امسال نیز هر روز در ایام ماه رمضان در سه نوبت به صورت زنده و تولیدی از این شبکه پخش می شود.

بر این اساس مراسم ترتیل خوانی از حرم حضرت معصومه (س) هر روز پس از اقامه نماز صبح و جزء خوانی حرم مطهر رضوی با حضور زائران و دوستداران آن حضرت هر روز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به صورت مستقیم و همچنین مراسم ترتیل خوانی در حرم امام خمینی (ره) همه روزه در ساعت ۱۸ تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

همچنین قرار است ویژه برنامه هایی برای رده های سنی مختلف به روی آنتن این شبکه برود که «مهمان خدا» به عنوان ویژه برنامه سحرگاهی همه روزه از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به صورت زنده همراه بیداردلان و سحرخیزان این ماه نورانی خواهد بود.

ویژه برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما «ضیافت » نام دارد که در قالب ترکیبی همراه با مستند به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می پردازد و هر روز از ساعت ۱۹ به صورت زنده پخش می شود.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» هر شب از ساعت ۲۲ از بقعه امام زاده عبدالله ابوالحسن و شیخ صدوق رحمت الله علیهما به روی آنتن می رود.

سخنرانی آیت الله محمد ناصری در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، آیت الله مجتبی تهرانی ساعت ۱۶و سخنرانی حجج اسلام انصاریان و سید مهدی میرباقری ساعت یک بامداد از شبکه قرآن پخش می شود و تفسیر قرآن کریم برای جوانان با عنوان «بیکران» در قالب پرسش و پاسخ دانشجویی هر روز ساعت ۱۵ خواهد بود.

از دیگر برنامه های این شبکه می توان به «هشتگ دین» ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت پاسخگویی به احکام و سئوالات شرعی و برنامه «یادخدا» با حضور کارشناسان مختلف در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

مسابقه «اسـرا» نیز روزهای زوج ساعت ۲۱ و برنامه ویژه خردسالان با عنوان «منم بچه مسلمان» متناسب با ماه مبارک هر روز ساعت ۱۷ همچون گذشته به روی آنتن می رود.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان