سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جشنوراه سفره ایرانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد

جشنواره سفره ایرانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در فرهنگسرای اندیشه، با هدف کاهش مصرف قند و نمک، با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و علوم پزشکی آذربایجان غربی و با حضور مسئولین شهری ، مجموعه شهرداری ارومیه و بانوان فعال برگزار شد .

جشنوراه سفره ایرانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در جشنواره سفره ایرانی بانوان با پخت و به نمایش گذاشتن غذاهای سنتی آذربایجان و ایرانی ، با هدف کاهش مصرف قند و نمک شور و اشتیاق این مراسم را دوچنان کردند.

در این جشنواره معاون فرهنگی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: تغذیه مناسب در تربیت و رشد فرزندان تاثیر بسیار موثری را دارد.

حامد صفاری با اعلام این که تغذیه نامناسب بروز ناهنجاری های اجتماعی، اعتیاد و بیماری های مختلفی را به همراه دارد، اظهار کرد: مادران با ایجاد یک کانون گرم برای خانواده و با تغذیه های مناسب زمینه پرورش  و رشد فرزندان در  این جامعه را فراهم می کنند.

به گفته وی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور در تمامی نقاط مختلف شهر توسط فرهنگسرا ها اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهری می کند و این حضور گرم شهروندان است که روحیه همکاران ما را در این مجموعه  دو چنان کرده و شور اشتیاق خاصی به این برنامه ها می بخشد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان