سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه بررسی روند اجرایی نرم افزارجامع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

جلسه بررسی روند اجرایی نرم افزارجامع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

  • 15 تیر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2247
  • 0 نظرات
جلسه بررسی روند اجرایی نرم افزارجامع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در این جلسه که با حضور مدیر نرم افزار سازمان فاوا، کارشناس آی‌تی، کارشناسان بخش های آموزش، انفورماتیک و گردشگری سازمان در دفتر قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار گردید گزارشی از فرآیندهای اجرایی طی شده در خصوص فاز دوم نرم افزار جامع سازمان ارائه گردید و سپس دیدگاه‌ها و راهکارهای لازم پیرامون رفع ایرادات و تکمیل نواقصات نرم افزار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مصطفی میلانی، قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با تاکید بر اهمیت عملیاتی و کاربردی نمودن نرم افزارهای تهیه شده گفت: بدون عملیاتی نمودن این نرم افزارها هیچیک از اهداف مدنظر از طراحی و تولید نرم‌افزارها محقق نشده و مزیّتی ایجاد نخواهد شد.
قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از نرم‌افزارها را به عنوان ضرورت اجتناب‌ناپذیر مورد اشاره قرار داد و افزود: در عصر حاضر که عصر تکنولوژی یا فناوری ارتباطات و اطلاعات است استفاده از نرم‌افزارها می‌تواند به ایجاد تحول در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه هدف منجر شود. 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از زمان به عنوان فاکتور مهم در برنامه‌ریزی‌های سازمان یاد کرده بر لزوم تسریع در این زمینه توصیه و تاکید کرد.
در اثنای این جلسه، مدیر و کارشناس نرم افزار سازمان فاوا، گزارشی از فاز دوم طراحی و اجراء نرم افزار جامع سازمان ارائه و ضمن تشریح جوانب فنی موضوع، کم و کیف رفع ایرادات و تکمیل نواقصات و یا اضافه کردن امکانات جدیدی که به تناسب رسالت و ماموریت واحدهای مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه درنظر گرفته شده است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت/ انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان