سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه مشترک معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بامدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی فرهنگسرای هنر

جلسه مشترک معاونت محترم اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی فرهنگسرای هنر با موضوع: اجرای برنامه های هنری با موضوع بیماری کرونا ، برگزار شد.

  • 24 مهر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1228
  • 0 نظرات
جلسه مشترک معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بامدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی فرهنگسرای هنر

 به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در این جلسه، ابتدا آقای حداد مدیر فرهنگسرای هنر به تبیین برنامه های پیشنهادی در رابطه با به تصویر کشیدن مجاهدتهای مدافعان سلامت و همچنین راهکارهای پیشگیری از ابتلای به ویروس منحوس کرونا از دریچه هنری پرداختند .

در این جلسه آقای محبوبی معاونت محترم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، ضمن تایید اجرای برنامه های پیشنهادی و تاکید بر ایجاد کلاسهای رایگان به خاطر هم افزایی بیشتر در این خصوص، بر اجرای مشترک این برنامه ها با همکاری سازمان فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی جهت تاثیرگذاری بیشتر تاکید کردند. همچنین بر این نکته اذعان فرمودند که برنامه های پیشنهادی بایستی کوتاه بوده و در کمترین زمان پیام مورد نظر را منتقل نماید تا کسل کننده برای مردم نباشند.

در این جلسه آقای دکتر خادم وطن، مدیر محترم فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی هم ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ مدیریت شهری و شهرداری ارومیه در کنترل این بیماری در سطح شهر و همچنین استقبال از برنامه های پیشنهادی فرهنگسرا ، رمز تاثیرگذاری بیشتر در این زمینه را در گرو همکاری های مستمر عنوان کرده و خاطر نشان کردند : بایستی برنامه ها طوری عمل کنند که حس مسئولیت را در بین آحاد جامعه بالا ببرند .ایشان تاکید کردند دیر یا زود ریشه این بیماری منحوس ( همچون پیروزی دفاع مقدس) با مجاهدتهای کادر درمان برچیده خواهد شد. اما حفظ این رشادت ها و مجاهدتها و انتقال آن به نسل های بعدی ، وظیفه همگانی مخصوصا ، هنرمندان هست. ایشان همچنین بر برگزاری این برنامه ها در مناطق آلوده تر و پرخطر ، شروع فرهنگ سازی از کانون خانواده ها و رنگ و لعاب اجتماعی به موضوع دادن ،را از اولویت های اصلی این برنامه ها عنوان کردند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان