سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سازمان فرهنگي ، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه با هيات ورزش هاي همگاني استان برگزار شد

  • 21 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1947
  • 0 نظرات
جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سازمان فرهنگي ، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه با هيات ورزش هاي همگاني استان برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سازمان فرهنگي ، اجتماعي، ورزشي شهرداري اروميه با هيات ورزشهاي همگاني استان با حضور قائم مقام سازمان، معاون ورزشي سازمان و ريیس ورزشهاي همگاني  استان و نايب رئيس ورزش های همگانی به منظور اقدام جدي و موثر براي ورزش كردن  شهروندان در دوران كرونا از طريق فضاي مجازي برگزار شد .

در این مراسم  مصطفي ميلاني، قائم مقام سازمان فرهنگي ،اجتماعي ، ورزشي شهرداري اروميه و نيز دبير هيات ورزش هاي همگاني استان ضمن استقبال از طرح و ايده ها براي انجام هرگونه فعاليت ورزشی  و به چالش كشيدن مردم در ايام كرونا، گفت:  با توجه به حساسيت هاي موجود در جامعه براي انجام هرگونه فعاليت ورزشی دريافت مجوز از سازمان و نهادهای مربوطه لازم و اجباري است.

میلانی ادامه داد: پس از اخذ مجوز مي توان با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در سطح شهر براي مردم برنامه های  متنوع ورزشی همگانی برگزار کرد.

وی با دعوت از مسئولين و مردم خواستند كه به پويش #آماده_باش بپيوندند .

در ادامه مراسم محمد علی نوری، معاون ورزشی سازمان با بیان این که با توجه به شرایط فعلی جامعه

می توان با بهرمندی از ظرفیت  فضای مجازی و صدا و سیما  و همچنین كمك و همكاري هيات ورزش هاي همگاني استان  بستر مناسبی را فراهم کنیم، بیان کرد: برای اجرای این طرح  مطالعات و برنامه ريزي هاي اوليه براي انجام حركات مناسب ورزشي در فضاي باز با تعداد نفرات كم و مربيان حرفه اي صورت گرفته است.

وی ادامه داد: درصدد آن هستیم  كه پس از پايان كار و تهيه ويژه برنامه ورزش در خانه در دوران كرونا فيلم هاي مربوطه براي پخش در صدا و سيما و نيز فضاي مجازي در اختيار آحاد مردم قرار بگيرند .

 اشتري رئيس هيات ورزش هاي همگاني استان با بیان این که  پويش #آماده_باش برنامه جديد فدارسيون ورزش هاي همگاني براي ورزش كردن مردم در دوران كرونايي است كه از 13 مرداد ماه در كشور آغاز شده است، گفت: تهيه و تدوين فيلم هاي آموزشي از كميته هاي زير مجموعه،  برگزاري مسابقات مجازي مختلف از جمله اقدامات هيات همگاني استان در این راستا هستند.

اشتری  ادامه داد: اميدواريم بامساعدت  سازمان فرهنگي ،اجتماعي ، ورزشي شهرداري اروميه بتوانيم در جهت اطلاع رسانی شهروندان  با تهیه و نصب بنر گام های موثری را برداشته باشیم.

وی از برگزاری طرح آواي همسايگي براي ساكنين آپارتمان ها ،  ورزش صبحگاهي و عصرگاهي در پارك های سطح شهر خبر داد .

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان