سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

دانشگاه بستر شکل گیری و پشتیبانی برنامه های فرهنگی است/ ضرورت گسترش همکاری ها بین دانشگاه ها و شهرداری ارومیه

معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: برنامه های مشترک بین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دانشگاه ارومیه بسیار ضروری است تا گسترش یابد و در ضمن آن طرفین از ظرفیت های یکدیگر برای پیشبرد اهداف و برنامه هایشان بهره ببرند.

دانشگاه بستر شکل گیری و پشتیبانی برنامه های فرهنگی است/ ضرورت گسترش همکاری ها بین دانشگاه ها و شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، حامد صفاری در ویژه مراسم شب شعر حرم تا حرم که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه در جامعه ضروریت دارد بحث فرهنگسازی در ابعاد مختلف و در آحاد جامعه است و تفکر و اندیشه دانشجویان و اساتید دانشگاه می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد و در بحث مدیریت شهری به کمک شهرداری بیاید.

وی گفت: دانشگاه بستر شکل گیری و پشتیبانی برنامه های فرهنگی است و بسیار ضروری است این تفکر و نگرش در مسئولان و متولیان فرهنگی دانشگاه ها باشد و در این راستا یاریگر سایر نهادها و سازمانهای فرهنگی باشند.

صفاری ادامه داد:  دانشگاه و دانشجو نبض هر جامعه است و همین نسل دانشجوست که در آینده نه چندان دور مدیریت شهر و کشور را برعهده خواهد داشت، از این رو دانشجویان باید در دوران دانشجویی بستر لازم برای حضور مؤثر در جامعه پس از دوران تحصیل را تمرین کنند.

وی یادآور شد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در سال 96 با نگاهی نو و مدیریتی جوانگرا و با نشاط سعی دارد با مشارکت تمامی نهاد های فرهنگی به ارتقا سطح نگرش مردم و جامعه برنامه ریزی و اقدام کند.

صفاری تأکید کرد: از این رو در تمامی مسایل گام های جدی و مثبتی برداشته شده و یکی از اینها تعامل و همکاری با دانشگاه بوده که یکی از مهمترین آنهاست.

معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد:بسیار ضروری است تا با نهادهای علمی بیش از پیش ارتباط داشته و بتوانیم از ظرفیت های مختلف آنان در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ... بهره لازم را ببریم.

 

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان