سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

در آئین‌های ویژه بزرگداشت عید سعید غدیر خم،بیش از 200 هزار قرص نان با عنوان نذر علوی بین شهروندان ارومیه توزیع شد

در آئین‌های ویژه بزرگداشت عید سعید غدیر خم، با مشارکت خیرین شهر ارومیه و اتحادیه نانوایان زیر نظر بنیاد غدیر استان بیش از 200 هزار قرص نان با عنوان نذر علوی بین شهروندان ارومیه توزیع شد.

  • 20 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2409
  • 0 نظرات
در آئین‌های ویژه بزرگداشت عید سعید غدیر خم،بیش از 200 هزار قرص نان با عنوان نذر علوی بین شهروندان ارومیه توزیع شد

 به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ناصر رکاب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه برای اولین بار در شهر ارومیه، طرح اطعام علوی به مرحله اجراء درآمده است گفت: این طرح زیرنظر بنیاد غدیر استان که حجه‌الاسلام والمسلمین دکتر قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی، ریاست آن را برعهده دارد با هماهنگی و مشارکت خیرین ارومیه همچنین نانوایان سطح شهر اجرایی شده است. 
دبیر اجرایی ستاد اطعام علوی آقای مصطفی میلانی هم مشارکت خیرین ارومیه در این طرح را بسیار ارزشمند توصیف کرده گفت: اطعام علوی با توزیع نان که با نیت نذر علوی در روز بزرگ عید غدیر صورت گرفته است برگرفته از سیره امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام است.
میلانی قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، تعداد نانوایان مشارکت کننده در این طرح بزرگ را 72 نانوایی در نقاط مختلف شهر ارومیه عنوان کرد و گفت: تمام هزینه‌های مربوط به طرح اطعام علوی از سوی خیرین تامین شده است.
دبیر اجرایی طرح اطعام علوی اشاره‌ای هم به مقوله فرهنگ‌سازی سیره علوی کرد و با اشاره به این نکته که دبیرخانه این طرح زیر نظر ستاد بین المللی غدیر استان در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه مستقر گردیده و با بهره‌مندی از رهنمودهای ارزشمند امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی که ریاست بنیاد غدیر استان را بر عهده دارد به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ ابراز امیدواری کرد بتوانیم از طریق فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه، شاهد اجرای این طرح در مقیاسی بزرگ‌تر باشیم. 
گفتنی است توزیع نان نذری در اجرای طرح اطعام علوی با حضور اتحادیه نانوایان ارومیه ،شهروندان، روحانیت معزز و همکاران مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ارومیه که به عنوان خادمین طرح اطعام علوی در این طرح مشارکت داشتند انجام شده است. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان