سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

دومین جلسه هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری ارومیه در سال ۹۹ برگزار شد

دومین جلسه هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری ارومیه در سال ۹۹ برگزار شد.

  • 21 خرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2303
  • 0 نظرات
دومین جلسه هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری ارومیه در سال ۹۹ برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دومین جلسه هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سال ۹۹ با حضور دوستی،معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، حاجیلو،عضو هیئت مدیره سازمان، رکاب رئیس سازمان واحسانی نیا مدیر اداری سازمان برگزار شد.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه ضمن تبریک انتصاب ناصر رکاب به ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، با اشاره به حساسیت حوزه فرهنگ در مدیریت شهری گفت:باید ابعاد مختلف فرهنگی شناسایی شده و الگوی مناسب برای پیشبرد اهداف سازمانی در جهت برقراری توازن در مسائل و حوزه های مختلف عرضه شود.

دوستی با بیان این که نظر سنجی میدانی تنها راه حل مناسب برای تحقق این امر است، گفت: با راه اندازی مرکز پژوهش می توان گام مهمی در جهت رسیدن به این امر برداشت.

در این جلسه حاجیلو، ضمن آرزوی موفقیت به انتصاب آقای رکاب در حوزه ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، اهمیت فرهنگ سازی در جامعه، احصاء تازه های تبلیغاتی از سایت های داخلی و خارجی را مهم ترین امر در جهت راه اندازی فرهنگ سازی الکترونیکی دانست.

در دومین جلسه هیئت مدیره سازمان مصوب گردید:

جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا با اجرای طرح آبروی کوچه ها موافقت گردید و مقرر شد طی جلسه ای محتوای این طرح برآورد هزینه شده و در جلسه آتی هیئت مدیره ارائه داده شود.به طوری که برگزار کننده این طرح مجموعه اطلاعات مربوط به شهدا به همراه تصاویر و یادداشت ها را تا جلسه آتی هیئت مدیره جمع آوری کند.

 مقرر گردید در رادیو شهر برای پرسنل شهرداری ارومیه خدمات آتلیه و چاپ عکس به صورت رایگان یا با دریافت مبلغ ناچیزی در اختیار پرسنل ارائه داده شود.

مساعدت مالی به نامه هیئت کوهنوردی شهرستان ارومیه در این جلسه مورد تصویب قرار نگرفت.

طرح فرهنگسرای هنر در خصوص تشکیل گروه مدیحه سرایی، گروه سرود، گروه تئاتر با استفاده از ظرفیت جوانان محله در فرهنگسراها در جهت خودکفا نمودن شهرداری ارومیه در اجرای برنامه ها مورد تصویب قرار گرفت.

طرح راه اندازی و دریافت مجوزجهت راه اندازی اتاق خبر با عنوان هر شهروند یک خبرنگار به ویژه در حوزه فرهنگی سازمان ها و مناطق شهرداری و گزارش برنامه های شهروندان در این خصوص به صورت خبر با هماهنگی ریاست سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان