سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه: تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت/ خبرنگارپروری در اولویت است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، گفت: به منظور بزرگداشت روز خبرنگار دو برنامه شاخص با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

  • 16 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1997
  • 0 نظرات
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه: تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت/ خبرنگارپروری در اولویت است

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ناصر رکاب در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی خانه مطبوعات استان، امروز چهار نفر از پیشکسوتان عرصه خبر که شاغل در رسانه ها هستند، تجلیل شد.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار در استان یادواره مرحومین عرصه رسانه به منظور بزرگداشت ياد و خاطره آنها برگزار می شود.

به گفته رکاب در این مراسم از خانواده مرحومین خلیل زاده، علی مددی و رحمان نریمانی تجلیل می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه سخنان خود از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ما بین خانه مطبوعات استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد.

رکاب با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه یک سازمان خبرنگارپرور است، اضافه کرد: در راستای رسالت خود و با همکاری خانه مطبوعات استان از خبرنگاران فعال در حوزه فعالیت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه که در قالب خبر، گزارش و مصاحبه فعالیت کنند، به صورت ماهانه تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل پرخطر، حساس و سخت است، تاکید کرد: همه مسئولان باید حامی خبرنگاران باشند.

در ادامه این مراسم از یوسف رحیمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا، حسین کرامت خبرنگار روزنامه اطلاعات، شهین بیدادرس مدیرمسول هفته نامه اشتیاق و لعیا نورانی زنوز مدیرمسوول پایگاه خبری – تحلیلی نای قلم تجلیل شد.

گفتنی است در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان