سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

زمینه سازی برای شکوفایی اقتصادی در سایه مجاهدتهای مرزبانی است/ امنیت ارمغان مرزبانان به هموطنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مرزبانان غیور و ولایتمدار در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و با توجه به شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و سیاستهای اقتصاد مقاومتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کمک به تولید و اشتغال در کشور تلاشی مخلصانه می کنند .

زمینه سازی برای شکوفایی اقتصادی در سایه مجاهدتهای مرزبانی است/ امنیت ارمغان مرزبانان به هموطنان

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، احد یوسفی در دیدار به مناسبت تبریک هفته ناجا با سرگرد مولائی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: نقش نیروهای خدوم و خستگی ناپذیر مرزبانی در صیانت از مرزهای کشورمان و ایجاد محیطی امن اعم از مرزنشینان تا استانهای مرکزی کشور بی بدیل و غیرقابل انکار است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: کاهش محسوس ورود کالای قاچاق و مبارزه جدی و عملی با قاچاقچیان از جمله دستاوردهای مرزبانان غیور فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی در این استان است که با چشمانی تیزبین و با دیدگانی همیشه بیدار وظیفه کنترل، رصد و حراست از مرزها را پیش می برند.

یوسفی تأکید کرد: سازمان فاو شهرداری ارومیه  آمادگی خود را با توجه به ابزارهایی که در دست دارد اعلام می دارد تا در بحث جامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب مقوله فرهنگسازی در رابطه با عدم استفاده مردم از کالاها و اقلام قاچاق و ترغیب مردم به استفاده از کالاهای ایرانی به کار بندد گرچه پیش از این نیز برنامه هایی پیش بینی و هدفگذاری کرده است.

وی تصریح کرد: بحث قاچاق تنها مربوط به حوزه اقتصادی نیست بلکه در بسیاری موارد مشکلات و معضلات متعدد اجتماعی و بهداشتی نیز به بار می آورد و باعث بسیاری از ناهنجاریهای بعدی می شود که جوانان کشورمان را هدف قرار می دهد.

یوسفی عنوان کرد: امروز اگر می خواهیم برخی معضلات و آسیبهای اجتماعی را در داخل شهرها کنترل کنیم کلید حل ماجرا در آنسوی مرزهاست که مرزبانان سدی محکم در برابر آنها هستند، چرا که دشمنان با ترویج قاچاق مواردی همچون مشروبات الکلی، موادمخدر، گیرندهای ماهواره و ...  عزت و سربلندی جامعه ایرانی را هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به هفته ناجا ادامه داد: هفته ناجا فرصت مناسبی به وجود می آورد تا از زحمات و تلاشهای مرزبانان همیشه بیدار کشورمان و به ویژه مرزبانان استان و هنگ مرزی ارومیه تقدیر و تشکر به عمل آید تا همه بدانند اگر نبودند بیداران شبهای تاریک نوار مرزی امنیت، آرامش و خواب نیز از چشمان هموطنان و همشهریان به واسطه نیروهای شرورو طرفدار ظلمت ربوده می شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در پایان با تأکید بر تبیین جایگاه زحمت کشان مرزبانی در بین آحاد جامعه و آشنایی مردم با خدمات و زحمات این نیرو خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی مرزبانی استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه می توانند در راستای مسائل فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته نقش آفرینی کرده و سازمان فاز شهرداری با توجه به رسالت اجتماعی خود و وجود فرهنگسراهای 9 گانه در مناطق مختلف ارومیه بستر و ظرفیت بسیار مناسبی برای این موضوع است.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان