سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

  • 15 دی 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1138
  • 0 نظرات
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

در تفاهم‌نامه همکاری مشترک که امروز فی‌مابین مصطفی میلانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و حجه‌الاسلام و المسلمین محمد خانبابایی مسئول رسیدگی به امور مساجد استان آذربایجان‌غربی منعقد شد طرفین در خصوص موضوعات مذهبی و فرهنگی همچنین اجرای برنامه‌های مشترک در این زمینه به توافق و تفاهم رسیدند.

بر اساس مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک؛ طرفین متعهد شدند تا ظرفیت‌های خود را در بخش‌های استقرار زیرساخت و بستر مشاوره مذهبی در فرهنگسراها، تولید محتوا، اطلاع‌رسانی در پایگاه‌های اینترنتی همچنین تعامل و هم‌افزایی از طریق پیوند مساجد با فرهنگسراهای تابعه شهرداری و اجرای آئین‌ها و مراسمات ویژه ملی، دینی و انقلابی ، در اختیار یکدیگر قرار داده و در موضوعات مورد توافق همکاری و تشریک مساعی لازم را داشته باشند. 

میلانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ تلاش در جهت تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب، برنامه‌ریزی جهت عمل به وصایای شهدای گرانقدر، فراهم نمودن فضا برای تربیت فردی و اجتماعی رده‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان و جوانان همچنین بسترسازی برای حمایت از کسب و کار زنان بی‌سرپرست یا سرپرست خانوار را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه ذکر کرده و می‌گوید: بر اساس توافق بین طرفین؛ مدت تفاهم‌نامه همکاری مشترک دوسال شمسی تعیین شده است. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان