سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

شایگان: برای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری و دستیابی به موفقیت در اجرای برنامه‌های خود؛ نیازمند تعامل و هم‌افزایی بین بخشی سازمان‌ها و مناطق شهرداری هستند.

  • 16 دی 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1045
  • 0 نظرات
شایگان: برای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری و دستیابی به موفقیت در اجرای برنامه‌های خود؛ نیازمند تعامل و هم‌افزایی بین بخشی سازمان‌ها و مناطق شهرداری هستند.

در دیدار شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری شهرداری کلانشهر ارومیه با مصطفی میلانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ بر لزوم برنامه‌ریزی و همکاری مشترک در زمینه تدوین برنامه‌های مدون گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر ارومیه تاکید شد. 

در دیدار و نشست صمیمی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری شهرداری ارومیه و هیئت همراه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی؛ برنامه‌ریزی برای استفاده مطلوب و بهینه از فضاهای تبلیغات محیطی کلانشهر ارومیه از دیگر موضوعاتی بود که هر دو طرف دیدگاه‌های خود را در این زمینه بیان داشته و برای تدوین و اجرای برنامه‌های مشترک و هماهنگ در این زمینه، اعلام آمادگی کردند. 

شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری شهرداری کلانشهر ارومیه ؛ با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی برنامه‌های حوزه زیباسازی و سیما و منظر شهری ، گفت: با تمام ظرفیت و امکانات در اختیار سازمان آماده همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه هستیم چه اینکه معتقدیم تمام سازمان‌ها برای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری و دستیابی به موفقیت در اجرای برنامه‌های خود؛ نیازمند تعامل و هم‌افزایی بین بخشی سازمان‌ها و مناطق شهرداری هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر ارومیه در ادامه این دیدار به هماهنگی‌های انجام یافته با سازمان آب منطقه‌ای استان آذربایجان‌غربی در زمینه برگزاری جشنواره عکس در سطح ملی و بین‌المللی با هدف شناساندن جاذبه‌های بکر گردشگری شهرچایی اشاره کرد و گفت: کلیات طرح برگزاری جشنواره نهایی شده و در حال برنامه‌ریزی و زمانبندی برای کم و کیف اجرای آن هستیم که ان‌شاء الله به محض خاتمه از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان