سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

طرح استقبال از مهر در مدارس ارومیه برگزار شد

طرح استقبال از مهر با محوریت آموزش فرهنگ شهروندی در مدارس ابتدایی شهر ارومیه از سوم تا پنجم مهر ماه در شش مدرسه پسرانه و دخترانه توسط سازمانهای مختلف معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه برگزار شد.

طرح استقبال از مهر در مدارس ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس امسال نیز همانند سالهای گذشته توسط شهرداری ارومیه اجرا شد.

در این طرح که از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه و سازمانهای تابعه این معاونت و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، محوریت آموزش شهروندی  در زمینه های  مختلف بود.

آموزش درباره مسائلی از قبیل تفکیک پسماندهای خشک از تر، حفظ محیط زیست وفضای سبز شهری،  آموزش حفظ اعتماد به نفس و تماس با 125 سامانه آتش نشانی شهرداری ارومیه در زمان آتش سوزی، آموزش مسائل ترافیکی ، مدیریت بحران و حفظ سلامت جسم و روح شهروندان بر ای دانش آموزان پیش بینی شده که توسط کارشناسان سازمانهای تابعه معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه اجرا شد.

مدارس ابتدایی شهید عظیمی، شهید سهرابی، شهید شکری، شهید کلانتری، اسکویی و شهدا مدارسی بودند که این طرح در آنها اجرایی شد.

انتها پیام/

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان