سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد

  • 3 مهر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1388
  • 0 نظرات
عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، عملیات پیشگیری از شیوع کرونا  با شعار همه برای هم از سوی فرهنگسراهای محمد رسول الله (ص) و امام خمینی (ره) با همکاری  علوم پزشکی آذربایجان غربی، سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، اورژانس و هلال احمر شهرستان ارومیه و کلانتری این  منطقه در 4 بخش رژه خودرویی، ضدعفونی خیابان ها ، ضدعفونی خودروهای شهروندان، تب سنجی و ارائه ماسک رایگان به شهروندان انجام شد.

رژه خودرویی عملیات پیشگیری از کرونا  با توجه به وضعیت هشدارشهر ،رژه خودرویی از  مقابل فرهنگسرای محمد رسول الله (ص) شروع و با پخش شعارهای درخانه بمانیم، از ماسک برای حفظ سلامتی خود و دیگران استفاده کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی ، در خیابان های اصلی  ادامه داشت.

لازم به ذکر است در حین اجرای برنامه تمام مسیرهای منتهی به فرهنگسراهای امام خمینی (ره) و محمد رسول الله (ص) از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ضدعفونی شدند.

ایستگاه ثابت برای ضدعفونی خودرو ها جهت پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده بود و در این ایستگاه ها تب سنجی و ماسک رایگان به شهروندان ارائه داده می شد.

با توجه به وضعیت هشدارشهر در شیوع بیماری کرونا و توصیه های متخصصین ،هدف از اجرای این برنامه افزایش سطح آگاهی و ترغیب شهروندانی برای استفاده از ماسک جهت پیشگیری ابتلا به بیماری کرونا بوده است.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان