سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

فرمانده سپاه شهدای استان اعلام کرد آماده سازی ۱۳۰۹ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی توسط سپاه آذربایجان غربی

  • 18 فروردین 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2144
  • 0 نظرات
فرمانده سپاه شهدای استان اعلام کرد آماده سازی ۱۳۰۹ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی توسط سپاه آذربایجان غربی

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، به نقل از ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان تا نیمه اول ماه رمضان خبرداد.

سردار حبیب شهسواری امروز ۱۸ فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعین سلامت در استان با بیان اینکه این رزمایش از ۶ فروردین سالجاری تا ۱۵ فروردین اجرا شد و همچنان نیز علیرغم اتمام زمان تعیین شده تداوم دارد،افزود: تاکنون ۲۸ هزار و ۴۳۰ معیشتی برای نیازمندان و افراد آسیب دیده است کرونا در استان توزیع شده که طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده است تا نیمه اول ماه رمضان ۴۰ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده در استان توزیع شود. 

وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان و نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی مجهز در مجتمع شهید کاظمی ارومیه به عنوان اولین اقدام سپاه در رزمایش دفاع بیولوژیک افزود: در راستای استمرار اجرای طرح، نقاهتگاهها در تمامی شهرهای استان در جوار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی راه اندازی و تجهیز شدند که تاکنون ۱۳۰۹ تخت نقاهتگاهی توسط سپاه در قالب راه اندازی نقاهتگاه در اختیار علوم پزشکی قرار داده است.

سردار شهسواری با اشاره به غربالگری مردم و کسب رتبه اول استانی در کشور در این خصوص افزود: ۱۴۷ گروه جهادی در ۱۴۷ نقطه با به کارگیری ۷۳۵ نفر با نظارت دانشگاه‌علوم‌پزشکی ۳ میلیون نفر را غربالگری کردند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی سپاه و بسیج در راستای پیشگیری از کرونا از تهیه و توزیع ۱۳ هزار و ۳۳۶ قلم بروشور آموزشی و بهداشتی در استان خبر داد و افزود: گندزدایی و ضدعفونی یک هزار و ۷۵۵ منطقه شهری و روستایی در استان با به کار گیری ۷ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده انجام شده است.

فرمانده سپاه شهدای استان از راه اندازی ۴۰ کارگاه تهیه و تولید ماسک و دستکش بهداشتی در استان خبر داد و گفت: تولید ۸۰۰۰ دستکش و ۲۶ هزار ماسک از تولیدهای روزانه این ۴۰ کارگاه زیر نظر سپاه و بسیج در استان است.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان با وجود شیوع کرونا در کشور و استان افزود: کاروان های شادی و نشاط در روز نیمه شعبان در خیابان های استان انجام می شود.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان