سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

فرهنگسراها در صدد ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه

فرهنگسرای اندیشه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به کتابخانه تجهیز شد.

  • 19 بهمن 1398
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 3163
  • 0 نظرات
فرهنگسراها در صدد ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با حضور معاون فرهنگی و مسئولین حوزه فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
در این افتتاحیه معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با بیان این که فرهنگسراها به عنوان یک مکان فرهنگی ، اجتماعی باید در صدد ترویج فرهنگ مطالعه عمل کنند، گفت: موقعیت مکانی فرهنگسرای اندیشه به دلیل مجاورت با 2 مدرسه که دارای ظرفیت بالایی هم می باشند بهترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و چه بهتر که در این غنی سازی عادت به مطالعه  در دانش آموزان تقویت شود.
بابازاده با اعلام این که  فرهنگسراها می توانند با برگزاری دورهمی های کتابخوانی در جذب جوانان و نوجوانان به سوی برنامه های مفید و فرهنگی موثر باشند، ادامه داد: که چه بسا در این راستا مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی  نیزصورت خواهد گرفت.
به گفته وی با برگزاری دوره مقدماتی و فشرده کتابداری برای کارشناسان فرهنگسراها و تکریم ارباب رجوع و راهنمایی مراجعه کنندگان در فرهنگسراها می توان به  کارآیی و موثر عمل کردن این طرح افزود.
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: طبق مذاکرات انجام گرفته فی ما بین معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی ، اجتماعی  و ورزشی در جهت غنی سازی مخزن کتابخانه ، فرهنگسرای اندیشه از بابت دریافت کتاب های آموزشی و منابع درسی و مناسب با رده سنی جوانان و نوجوانان در الویت قرار خواهد گرفت.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان