سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

فرهنگ در حاجی پیرلو غنی است/ تشکر از زحمات شهرداری ارومیه برای ایجاد فرهنگسرای حاجی پیرلو

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی گفت: شهروندان مهم نیست در کدام منطقه زندگی می کنند بلکه مهم آن است که یک فرد از غنای فرهنگی برخوردار شود وحضور و همکاری این مردم نشان دهنده غنی بودن فرهنگ در حاجی پیرلوست.

فرهنگ در حاجی پیرلو غنی است/ تشکر از زحمات شهرداری ارومیه برای ایجاد فرهنگسرای حاجی پیرلو

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شهرداری ارومیه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای ایجاد این فرهنگسرا در منطقه حاجی پیرلو و ارائه خدمات به شهروندان در مراسم گرامیداشت هفته کتاب فرهنگسرای حاجی پیرلو سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه این منطقه، گفت: در 8 سال دفاع مقدس و در صحنه های مختلف  حضور پرشور از مردمان این مناطق بوده و ما مدیون اهالی این منطقه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:  ارائه یک بسته فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی زمینه ای مناسب برای آن است که خانواده ها باید الگویی فرهنگی مناسبی برای فرزندان خود باشند.

کریمی یادآور شد: کودکان و نوجوانان وقتی زمانی از زندگی خود را به کتاب خوانی اختصاص دهند  به سطحی از آگاهی می رسند که خود در کاهش آسیب های اجتماعی می توانند نقش آفرینی کرده و تأثیر بگذارند.

در پایان این مراسم اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان منطقه حاجی پیرلو با حضور فرماندار ارومیه،  رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه و دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه برگزار شد.

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان