سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

فستیوال بزرگ شهر دوستدار کودک به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود

فستیوال بزرگ شهر دوستدار کودک به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

فستیوال بزرگ شهر دوستدار کودک به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه هماهنگی فستیوال بزرگ نقاشی شهر دوستدار کودک با حضور نمایندگان دفاتر تسهیلگری آذربایجان غربی در محلات ( دیزج سیاوش، کوی سالار، دیگاله، الواج، اسلام آباد، ترمینال، حاجی پیرلو و کشتارگاه ارومیه) در دفتر معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه علی محبوبی معاون اجتماعی سازمان گفت: انجام تمامی این فعالیت ها و جمع آوری چنین داده هایی از کودکان شهر گامی موثر در تدوین برنامه راهبردی شهر دوستدار کودک است و شاخصی برای ارزیابی عملکرد شهرداری ها و دفاتر تسهیلگری استانداری در این راستا محسوب می شود.

 وی افزود: می توانیم در آینده نزدیک و بعد از برگزاری مسابقات نقاشی شهر دوستدار کودک توسط هر کدام از دفاتر تسهیلگری، برگزیدگان این مسابقات با حضور در یک فستیوال به میزبانی شهرداری دعوت می شوند که این فستیوال با موضوعات اجتماعی( بخش آب، مدیریت شهری، مشکلات محله و موضوعات آزاد) برگزار خواهد شد.

البته قابل ذکر است، در این جلسه نیز  نمایندگان هر کدام از دفاتر تسهیلگری توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در راستای تحقق شهر دوستدار کودک در حوزه خدمتی خود با مشارکت شهرداری ارائه کردند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان