سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مجمع ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل می شود

مجمع ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل می شود

رئیس شورای اسلامی شهر که در جمع پیشکسوتان مدیریت شهری سخن می گفت ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از تلاشهای چندین ساله روسا،اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران سابق ارومیه اذعان داشت: اینجانب بر خود وظیفه می دانم ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات چندین ساله شما اساتید بزرگوار در عرصه عمران و آبادانی شهر ارومیه  و در راستای استفاده از تجارب و راهکارهای شوراها و شهرداران سابق ،پیشنهاد تشکیل مجمع ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه را می نمایم.

رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه مدیریت شهری همواره در کنار شما امید به آرمانهای توسعه ای داشته است گفت: مدیریت شهری همواره در کنار پیشکسوتان مدیریت شهری امید به آرمان های توسعه ای داشته است و با حضور و همفکری و تعامل آنان بزرگواران در اندیشه توسعه شهری ،زیبایی و سرسبزی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امید است با همدلی بتوانیم در راستای رسیدن به ارومیه 2020 تلاشهای خود را مضاعف نموده و با تقویت زیرساخت ها و امکانات و طرح ارومیه در عرصه ملی و بین المللی اقتصاد شهر را بالا برئه و شاهد شهری اقتصادی ،فرهنگی ،ورزشی و عمرانی باشیم.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای چندین ساله پیشکسوتان مدیریت شهری چهار دوره گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه تجلیل به عمل آوردند.

شایان ذکر است که مراسم تجلیل از پیشکسوتان مدیریت شهری برای اولین بار در تاریخ شهر ارومیه و از سوی شورای اسلامی شهرارومیه در تاریخ 97/2/9 بمناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها برگزار شد.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان