سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم روز جهانی عصای سفید "همایش تجلیل از نابینایان بصیر" برگزار شد

مراسم روز جهانی عصای سفید "همایش تجلیل از نابینایان بصیر" از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

  • 24 مهر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1525
  • 0 نظرات
مراسم روز جهانی عصای سفید "همایش تجلیل از نابینایان بصیر" برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مراسم روز جهانی عصای سفید "همایش تجلیل از نابینایان بصیر" از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور شهردار ارومیه، رئیس بنیاد شهید شهرستان ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه همچنین جمعی از نابینایان بصیر برگزار شد.

در این مراسم همکار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، آقای مرتضی صدف پور  به عنوان مدیر عامل  انجمن فرهیختگان روشن دل استان آذربایجان غربی،  ضمن خوش آمد گویی وتبریک روز نابینا خدمت شهردار ارومیه و روشن دلان عزیز با بیان این که  در جامعه امروزی ما نابینایان باید طوری رفتار کنیم که شایسته  جامعه نابینایان و معلولین باشیم، گفت: اشخاصی که در این جمع حضوردارند با اراده  و موفقیت های خود در عرصه های مختلف نشان داده اند که اگر در انسان نقصی وجود داشته باشد نباید توانایی های دیگر خود را کناربگذارد و سربار جامعه شود.

در ادامه مراسم، شهردار ارومیه، اقای محمد حضرت پور ضمن خوش آمدگویی خدمت حاضرین و روشن دلان عزیز و سلام و صلوات بر روح پیامبر عظیم و شان اسلام و روح پر فتوح امام و شهدا ،  ضمن آروزی سلامتی برای تمامی آحاد جامعه به ویژه نابینایان، با بیان این که خداوند را شاکرم که امروز فرصتی را به من عطا نموده که در خدمت بهترین انسانهای جامعه باشم، اظهار کرد: در طول 9 سال خدمت به مردم ارومیه توانسته ایم با مشکلات عمومی روشن دلان انس داشته باشیم.

محمد حضرت پور با اعلام این که تاکنون اقداماتی در جهت رفاه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این عزیزان صورت گرفته است، بیان کرد: هرچند نتوانسته ایم  به نحو احسن در  مقابل جامعه معلولین وظیفه خود را انجام دهیم ولی آن چه درتوان داریم را کم نگذاشته ایم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به سبب ایجاد این چنین فرصتی هایی با برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت ها  برای خدمت به شهروندان ارومیه افزود: مناسبت ها فرصتی را  ایجاد می کند تا در خدمت انسان های والا مقام باشیم.

شهردار ارومیه با اعلام این که باید فرصت هایی مناسب برای هر چه بهتر دیده شدن عزیزانی را که در جامعه حضوردارند اما دیده نمی شوند، ایجاد کنیم، گفت: این مناسبت ها فرصتی برای در خدمت بودن شما عزیزان روشن دل بوده و امیدواریم که بتوانیم وظیفه خود را در مقابل جامعه بزرگ، ارزشمند، توانمند معلولین و شریف را داشته باشیم.

در پایان این مراسم از روشن دلان عزیز به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید از سوی شهردار ارومیه با اهدای لوح  تجلیل و قدردانی صورت گرفت.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان