سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)

مراسم ویژه ای به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

  • 13 تیر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2905
  • 0 نظرات
مراسم ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)
مراسم ویژه ای به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه این مراسم به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی از محوطه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بعد از احتراز پرچم امام رضا (ع) آغاز و جهت قدردانی از زحمات کادر درمانی و آرزوی صحت و سلامتی برای بیماران بستری شده در آن به سوی بیمارستان طالقانی ارومیه حرکت کرد.
کاروان خادمین امام رضا (ع) با حضور در محوطه بیمارستان طالقانی، فضای معنوی خاصی برای کادر پرستاری ، پزشکان و بیماران در آن محیط ایجاد کرد.در محوطه این بیمارستان مراسم ویژه ای از جمله قرائت دعای خاصه امام رضا (ع)، اجرای برنامه گروه رزم نوازان فرماندهی شمالغرب ارتش و مدیحه سرایی در مدح امام رضا (ع) برگزار شد. در پایان با اهدای شاخه گل از کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.
کاروان خادمین امام رضا (ع) بعد از بیمارستان طالقانی ارومیه به سوی ساختمان مرکزی شهرداری ارومیه  حرکت و در مقابل این ساختمان در حضور شهردار ارومیه دعای ویژه امام رضا (ع) قرائت شد.
در پایان این مراسم کاروان خادمین امام رضا (ع) با حرکت به سوی مراسم کلنگ زنی مسجد تازه تاسیس امام رضا شهرک گلشهر که با حضور امام جمعه ارومیه، فرمانده سپاه ارومیه وشورای اسلامی شهر ارومیه  وشهردار ارومیه کلنگ زنی شد، عطر و بوی خاصی را در این محیط ایجاد کرد.
این کاروان به سوی نقاط مختلف شهر ارومیه حرکت کرده و با حضور در خیابان های مختلف فضای معنوی خاصی به این شهر بخشید.
Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان