سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در محل سالن اجتماعات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

  • 3 آبان 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 462
  • 0 نظرات
مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در محل سالن اجتماعات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

🔘معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه:
برنامه ریزی از ضرورت های مدیریتی است/  طراحی مدل  EFQM جهت تعالی سازمان های شهرداری

🔺معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت:  در حوزه برنامه ریزی، مدل  EFQM جهت تعالی سازمان ها طراحی شده است.

🔖به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق حسین دوستی در مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در محل سالن اجتماعات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد:  آمار و اطلاعات پایه و اساس برنامه ریزی بوده و برنامه ریزی در امور از احکام و آموزهای دینی و سفارشات ائمه اطهار (ع) واز ضرورت های مدیریتی است.
وی با بیان این که معاونت برنامه ریزی در بحث برنامه ریزی مدل  EFQM جهت تعالی سازمان ها را طراحی کرده است، عنوان کرد:  EFQM  با هدف ارتقاء بهره وری و كیفی خدمات در سازمان‌ها اجرا می شود و بر اساس آن می توان سازمان را ارزیابی کرد.

حسین دوستی گفت:  در طرح تعالی سازمانی برای ارزیابی یک سازمان نسبت به تدوین شاخص های ویژه آن حوزه اقدام می شود.

به گفته وی برخی از اين شاخص ها ويژگی های جهانی دارد و برخی نيز بصورت محلی تدوين می شود و این شاخص ها، این ویژگی را دارد که هر سازمان را با سازمان مشابه در شهرداری های کشور و یا هر سازمان را با سازمان خودش در مقاطع زمانی مختلف مقایسه می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه اظهار کرد:  تمام تلاش ها طی چند سال اخیر بر آن معطوف شده که با استفاده از پتانسیل های داخلی با مطالعه به شاخص هایی دست یابیم که بر اساس  آن سازمان ها را بررسی و ارتقاء دهیم.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان