سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری ارومیه برگزار شد

مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری ارومیه از 16 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن نور شروع و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، معاون ورزشی سازمان با بیان این که مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری ارومیه  هر روز بعد از افطار راس ساعت 21:30 شروع می شود، گفت: در این دوره از مسابقات 42 تیم از سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری ارومیه حضور دارند که گروه بندی این مسابقات با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم ها طی قرعه کشی مشخص شده است و تیم ها در 6 گروه 5 تیمی و 2 گروه 6 تیمی گروه بندی شدند.

محمد علی نوری اظهار کرد:دور اول این مسابقات به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که در نهایت از هر گروه 2 تیم و در مجموع 16 تیم به دور 8/1 صعود خواهند کرد و پس از انجام بازی های حذفی 8 تیم به دور 4/1 و 4 تیم به دور نیمه نهایی راه می یابند و در نهایت بازی های فینال و رده بندی برگزار خواهد شد و در کل تعداد 106 مسابقه اجرا می شود.

به گفته وی سال گذشته نیز مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری ارومیه با حضور 32 تیم برگزار گردید که امسال 10 تیم بیشتر از سال گذشته در این مسابقات  حضور یافته اند که نشانگر توجه و استقبال همکاران و دلیلی بر اجرای صحیح این مسابقات می باشد.

 معاون ورزشی سازمانهدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای دوستی و صمیمیت مابین همکاران شهرداری و استعدادیابی و انتخاب نفرات منتخب رشته فوتسال و اعزام تیم فوتسال شهرداری ارومیه به مسابقات استانی و کشوری دانست.

عوامل اجرایی مسابقات به شرح ذیل می باشد:

 

سرپرست کل مسابقات:محمد علی نوری

 مسئول برگزاری مسابقات:هادی قربان نژاد

مسئول کمیته انضباطی :مجتبی قلعه ای

مسئول کمیته اجرایی : علی اکبر علمی

 

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان