سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مسابقات والیبال کارکنان شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود

مسابقات والیبال کارکنان شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

مسابقات والیبال کارکنان شهرداری  ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر  برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، معاون ورزشی سازمان با بیان این که برای اولین بار مسابقات والیبال کارکنان شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن نور شهرداری ارومیه برگزار می شود،گفت:  این مسابقات با شرکت  20 تیم  درچهار  گروه 5 تیمی، از هر گروه 2 تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود میکند.

محمد علی نوری با اعلام این که بعد از مسابقات یک هشتم نهایی  یک تیم به مرحله یک  چهارم نهایی صعود میکند،سپس مرحله نیمه نهایی و بعد نیمه نهایی رده بندی و فینال برگزار خواهد شد، بیان کرد:مسابقات  والیبال کارکنان شهرداری ارومیه از یک بهمن ماه 1397 شروع و تا اواسط اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گفته وی افزایش شور و نشاط مابین همکاران شهرداری الویت اصلی برگزاری این چنین مسابقات از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه می باشد.

نوری گفت: معاونت ورزشی سازمان درصدد اجرای برنامه های متنوع ورزشی مابین کارکنان شهرداری و خانواده هایشان در زمینه غنی سازی اوقات فراغت است .

معاون ورزشی سازمان از  شهردار ارومیه و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  و تمامی عوامل اجرایی به سبب همراهی دراین مسابقات  تقدیر و تشکر کرد.

 

آذربایجان_غربی#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#فرهنگ#صفایی_پور#سازمان_فرهنگی_اجتماعی_ورزشی_شهرداری_ارومیه#معاونت_ورزشی#مسابقات_والیبال_کارکنان_شهرداری_ارومیه#ایام_الله_دهه-فجر#محمد_علی_نوری#شور_نشاط_همکاران#

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان