سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

معرفی برگزیدگان ششمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی

برگزیدگان ششمین دوره پایتخت کتاب ایران، چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان و ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب آذربایجان غربی معرفی شدند.

  • 22 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2291
  • 0 نظرات
معرفی برگزیدگان ششمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، آئین اختتامیه و تجلیل از فعالان و برگزیدگان ششمین دوره پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب آذربایجان غربی روز سه شنبه 21 مرداد ماه 99 ساعت 10 صبح در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

«پایتخت کتاب ایران» عنوان طرحی است که برمبنای آن هر سال شهری به‌عنوان پایتخت کتاب انتخاب می‌شودکه از نظر ساختار اجرایی همخوانی‌های زیادی با شرایط فعالیت فرهنگی در ایران پیدا کرده‌ است.

در ششمین دوره پایتخت کتاب ایران از بین 166 شهر شرکت کننده از سراسر کشور 38 شهر توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند که در این بین شهر ارومیه برای دومین بار و شهر میاندواب برای اولین بار توانستند با ارائه طرح های عملیاتی و خلاقانه، در ردیف شهرهای خلاق و کتابخوان قرار گیرند.

همچنین از روستاهای شرکت کننده در طرح جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، از بین 1650 روستای شرکت کننده، 4 روستا از استان آذربایجان غربی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در این اختتامیه جمعا از 37 نفر به عنوان برگزیدگان و فعالان حوزه کتاب تجلیل و قدردانی شد که 13 نفر از آن ها به عنوان مسئولین طرح و تسهیل گران برگزیده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به شرح زیر می باشند.

آقایان ناصر رکاب، علی محبوبی،خسرو حاجی حلج، احسان عبدالحسین نژاد، جاوید اسمعیل زاده، حامد اصفهان پور، محمدرضا محمدی و خانم ها رویا ولی پور، لعیا صادق زاده، منیره نذیر، عذرا پیری، مهیا خوشبخت، نسرین سلیمانی که  به عنوان فعالان حوزه کتاب تجلیل و قدر دانی شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان