سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نظم اداری و مالی دغدغه و اولویت نخست سازمان/ باید الگویی برای سایر سازمانها و ادارات باشیم

نخستین جلسه عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور رئیس سازمان و کارکنان این مجموعه در سالن آمفی تئاتر این سازمان تشکیل شد.

نظم اداری و مالی دغدغه و اولویت نخست سازمان/ باید الگویی برای سایر سازمانها و ادارات باشیم

احد یوسفی در نخستین جلسه عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران سازمان در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از پرتلاشترین و بارزترین سازمانهای تابعه شهرداری است و از تک به تک واحدها و فرهنگسراها جهت برگزاری برنامه های فاخر و اقدامات ماندگار تشکر می کنم.

وی که در جمع مدیران و کارکنان واحدها و فرهنگسراهای این سازمان سخنرانی می کرد، افزود: مجموعه فرهنگی شهرداری در بین  ادارات و سازمانهای متولی فرهنگی شهر و استان ستاره درخشانی است و امروزه به طور واضح شاهد آن هستیم که در نبود اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خلأ برنامه ها در هر سه بخش دیده می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: چنانچه برنامه های سازمان پیش میرود و می توانیم در شهر حرفی برای گفتن داشته باشیم در سایه تلاش همکارانی بوده که با اخلاص و به صورت شبانه روزی پای کار بوده اند.

یوسفی با تأکید بر ضررت انسجام هرچه بیشتر برای دستیابی هرچه سریعتر به اهداف پیش بینی شده، تصریح کرد: باید دست به دست بدهیم تا سازمانی متحد و با نظم هرچه بیشتر اداری-مالی را به وجود آوریم.

وی با اشاره به تغییر و تحول در سطح مدیران ارشد شهرداری با توجه به چارت جدید ابلاغی یادآور شد: در سطح سازمانی نیز با توجه به وجود پنجاه جایگاه و پست سازمانی، جابجایی و ابقا مدیران با شرح وظایف جدیدی را شاهد خواهیم بود.

یوسفی ادامه داد: دغدعه و اولویت نخست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در دوره جدید نظم اداری و مالی است و بسیار ضروری است در اسرع وقت ساماندهی شده و بیش از پیش بهبود یابد.

وی به تفاوت این سازمان با دیگر سازمانها اشاره کرد و افزود: با توجه به فرهنگی نامیده شدن مجموعه و رسالت فرهنگسازی که بر عهده سازمان است، باید الگویی برای دیگر سازمانها و ادارات باشیم تا برخی ایرادات که در سایر قسمت ها دیده می شود، در سازمان فرهنگی از بین رود.

یوسفی ضمن ارزشمند نامیدن سرمایه انسانی به عنوان اصلی ترین رکن در پیشبرد اهداف شهرداری ارومیه گفت:  در مجموعه فرهنگی شهرداری شایستگی و تجربه نیروها بسیار زیاد است و باید بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: بسیار ضروری است تمامی همکاران اعم از مدیران و سایر کارکنان یکدل و یکصدا در جهت اهداف سازمان حرکت کرده و همانند یک سیستم منسجم و هدفمند عمل کنند و از هرگونه اقدامی که موجب تضعیف سازمان و یا جایگاه همکاران می شود خودداری کنند.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان