سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نقش بارز شهرداری ارومیه در اجرای برنامه ها مناسب فرهنگی و مذهبی / هیئات مذهبی در حل آسیبهای اجتماعی با شهرداری همکاری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با قدردانی از عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: شهرداری ارومیه اقدامات مناسب فرهنگی و مذهبی را پیش می برد و نقشی بارز دارد و از این جهت همکاریهای دوجانبه بسیار ضروری است.

نقش بارز شهرداری ارومیه در اجرای برنامه ها مناسب فرهنگی و مذهبی / هیئات مذهبی در حل آسیبهای اجتماعی با شهرداری همکاری کنند

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده در مراسم امضا تفاهم نامه همکاریهای مشترک بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: باید در مسیر خداوندی حرکت کنیم گرچه سنگ اندازان بسیار هستند اما نباید تردیدی در این باره به خود راه داد.

وی افزود: امروزه شاهد هستیم هرکس به فکر خود و منافع شخصی و اقتصادی است و کسی به طور جدی دغدعه فرهنگ ندارد و در این برهه وظیفه دستگاههای فرهنگی متولی دوچندان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: گرچه شاید برخی این مسائل را نادیده می گیرند اما دشمنان به طور جدی در مباحث فرهنگی و اجتماعی وارد شده اند و عملاً  تهدیدات دشمن با گذشت زمان روزافزون می شود.

داداش زاده یادآور شد: پیش از انقلاب دولت ایران نوکر آمریکا بود و گوش به فرمان آنها بود و هر کاری که می خواستند ما ملزم به انجام آن بودیم اما هم اکنون اینچنین نیست و باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار هوشیار باشیم.

وی با قدردانی از عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تصریح کرد: شهرداری ارومیه اقدامات مناسب فرهنگی و مذهبی را پیش می برد و نقشی بارز دارد و همکاریهای دوجانبه بسیار ضروری است.

داداش زاده تأکید کرد: هیئات مذهبی در آسیبهای اجتماعی باید کمک حال شهرداری باشند چرا که در تمامی سطح شهر فعالیت دارند و با مسائل آشنا بوده و مردمی هستند.

وی با تأکید بر انجام برنامه های مشترک در همه زمینه ها ادامه داد: در کنار برنامه های عزاداری و مناسبتی مذهبی باید برنامه های شاد و نشاط آور حتما اجرا شود چرا که جامعه بدان نیازمند است.

داداش زاده اظهار کرد: منیتها باید در امورات فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی کنار گذاشته شود و هم اکنون این موضوع در ارومیه به مشکلی جدی تبدیل شده است.

وی به نقش شهرداری و تبلیغات اسلامی اشاره کرده و یادآور شد: تبلیغات و شهرداری باید زمینه خدمات در مباحث گوناگون و به ویژه مذهبی را فراهم کنند تا مردم خودشان پای کار بیایند.

داداش زاده گفت: باید از تعامل دوجانبه و از منابع انسانی و امکانات دو طرف بهره برد.

وی با انتقاد از روند برخی مساعدتهای مالی به هیئات مذهبی تصریح کرد: کمک بدون هماهنگی با تبلیغات اسلامی به هیئات مذهبی باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای این اداره کل می شود و باید اینگونه کمکهای مادی ارزیابی شود که هزینه ها چه شد و خروجی آن چیست؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برخی مواقع شاهد اتلاف منابع در این حوزه هستیم.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان