سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نقش زنان خانه دار در جامعه پر رنگ تر شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: با یک نگاه واقع بینانه می توان به نقش موثر زنان خانه داردر تحکیم و اساس بنیاد خانواده و جلوگیری از آسیب های جامعه ،تربیت فرزندان و نشاط جامعه پی برد.

نقش زنان خانه دار در جامعه پر رنگ تر شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، احد یوسفی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه  وکارگاه هدایای شب یلدایی  که در فرهنگسرای رسانه برگزار شده بود، گفت: یکی از دغدغه های جامعه ایرانی و اسلامی بحث زنان خانه دار درراستای اقتصاد مقاومتی  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گفته وی 80 درصد از مراجعه کنندگان فرهنگسراها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بانوان خانه دار هستند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تمامی فرهنگسراها می توانند دستاوردها و هنرهای خود را با همکاری امور بانوان شهرداری  در  یکی از غرفه های برپا شده در مجتمع شمس به نمایش بگذارند.

یوسفی  با اعلام این که برپایی نمایشگاه و کارگاه شب یلدا در روزهای زیبای پاییزی و در چله گئجه سی در فرهنگسرای رسانه زمینه ای مناسب برای برپایی این چنین نمایشگاه در سال های آتی است، گفت: این امر حاکی از وجود شایستگی و ظرفیت های ویژه سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

یوسفی از افتتاح دو فرهنگسرای دیگر در نقاط مختلف شهر در روزهای آینده خبر داد و افزود: با تعداد افزایش فرهنگسراها روز به روز شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف فرهنگی خواهیم بود.

ی افزود: درصدد آن هستیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، در سال آینده شاهد اجرای تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی به صورت دقیق و علمی باشیم.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان