سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نیاز جامعه امروز گسترش فرهنگ کتابخوانی است/ کمک های مردمی به زلزله زدگان نشانگر وسعت وحدت جامعه ایرانی

ویژه مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی در فرهنگسرای حاجی پیرلو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

نیاز جامعه امروز گسترش فرهنگ کتابخوانی است/ کمک های مردمی به زلزله زدگان نشانگر وسعت وحدت جامعه ایرانی

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ویژه مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی در فرهنگسرای حاجی پیرلو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  برگزار شد.

احد یوسفی ضمن قدردانی ازحضور پررنگ شهروندان ارومیه برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت:  هرچند این اتفاق ها ناگوار است ولی شرکت تمامی احاد مردم در ارومیه و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی اقشار مختلف جامعه نشان دهنده وسعت وحدت ما و حس همدلی است که در کشور ایران و بین تمامی اقوام و مذاهب وجود دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: با توجه به موقعیت منطقه ای حاجی پیرلو باید از سوی مسئولین و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  همکاری های لازم برای پیشرفت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه صورت گیرد و نهادها و دستگاههای متولی فرهنگ باید در مقوله فرهنگی و فرهنگسازی ورودی جدی پیدا کنند.

به گفته یوسفی تمامی اهالی حاجی پیرلو در برنامه های فرهنگی و اجتماعی فرهنگسرا شرکت می کنند و این فرهنگسرا ظرفیت بسیار عظیمی است که از ابتدای امسال کار خود را به طور جدی شروع کرده است.

وی یادآور شد: فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه آمادگی دارند تا با تعامل و همکاری با دستگاهها و نهادهای مختلف در جهت ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی، آموزش حقوق شهروندی و مسائل و مباحث مربوط به بحث آموزشها و دوره های مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... اهداف خود را پیگیری کنند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: این سازمان با ایجاد یک کتابخانه تخصصی و همچنین حمایت از نویسندگان می کوشد تا بخشی از رسالت خود انجام دهد چرا که نیاز جامعه امروز گسترش فرهنگ کتابخوانی جهت سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

در پایان این مراسم اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان منطقه حاجی پیرلو با حضور فرماندار ارومیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه و دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه برگزار شد.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان