سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نیروی انتظامی نیرویی مردمی و اجتماعی است/ همکاری پلیس و شهرداری زمینه ساز جامعه ای سالم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با مجموعه نیروی انتظامی بسیار ضروری است و از مدتها قبل این همکاری شکل گرفته و با تشکیل معاونت اجتماعی در چارت جدید این سازمان، وارد مرحله جدیدی از همکاری ها خواهیم شد.

نیروی انتظامی نیرویی مردمی و  اجتماعی است/ همکاری پلیس و شهرداری زمینه ساز جامعه ای سالم

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، احد یوسفی در دیدار با سرهنگ حسین صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه اظهار کرد: امروز دیگر پلیس را به عنوان نیروی اجتماعی و فرهنگی می شناسند و نقش نیروی انتظامی در فرهنگسازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و جرائم مربوط به این حوزه بیشتر از نقش برخوردی و سلبی آن است.

وی که به مناسبت تبریک هفته ناجا در دفتر فرماندهی انتظامی ارومیه حضور یافته بود، افزود: نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف و وظایف محوله و موفقیت در مأموریت هایش نیازمند سرمایه اجتماعی است و خوشبختانه به آن نیز دست یافته که همکاری گسترده آحاد مردم از نشانه های آن بوده و مردمی بودن شاخصه اصلی ناجا شده است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: سازمان ف.ا.و شهرداری ارومیه در زمینه آسیب شناسی مسائل اجتماعی، فرهنگی و جرائم آماده همکاری و عملیاتی کردن اقدامات و برنامه های مشترک است تا باشد جامعه ای سالم و بدور از مشکلات و معضلات را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امروزه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با فرهنگسراهای متعدد خود در مناطق مختلف شهر آماده همکاری با واحدهای فرهنگی و اجتماعی انتظامی ارومیه است ، از این رو شاهد تعامل مناسب بین کلانتری ها و تعدادی از فرهنگسراهای سازمان هستیم و در آینده بیش از این نیز خواهد بود.

یوسفی با اشاره به هفته ناجا ادامه داد: روز نیروی انتظامی و هفته ناجا فرصت بسیار مناسبی است تا از کسانی قدردانی کنیم که زندگانی خود را وقف آرامش و آسایش هموطنان و همشهریان خود می کنند و مجاهدانه و در بسیاری موارد در گمنامی در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار و نظم عمومی  به صورت شبانه روزی می کوشند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای سبزپوشان سروقامت خاطرنشان کرد: حوزه نظم و امنیت مقوله بسیار مهمی است که اگر خللی در آن ایجاد شود سایر بخشهای جامعه نیز دچار اختلال و مشکل می شوند و از این رو باید قدردان زحمات مأموران ناجا در تمامی بخشها و پلیسهای تخصصی  بود.

سرهنگ حسین صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رییس سازمان فاو شهرداری ارومیه اظهار کرد: خوشبختانه رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در مسائل اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز همکاری و تعامل دوجانبه و گسترده شده است.

وی افزود: مجموعه انتظامی ارومیه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در جهت آسیب شناسی و چاره جویی برای مسائل اجتماعی و فرهنگی اعلام می دارد که همکاریهای گذشته با تقویت تعاملات دوجانبه بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان