سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نیمه تمام ماندن بازی تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران

دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر کشور یادواره شهید محسن حججی به علت به وجود آمدن حواشی در نتیجه برگشتن داور از رای خود ناتمام ماند.

نیمه تمام ماندن بازی تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه , هفته دهم رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی بعد از ظهر روز چهارشنبه 8 آذرماه، با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران(دو دیدار) , ارومیه,اردکان,آمل و گنبد دنبال شد.

در پنجاه و نهمین دیدار لیگ برتر از ساعت 16 دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن شش هزاری نفری غدیر ارومیه مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان به دلیل برگشت رای داور این دیدار نا تمام ماند.

شاگردان ساسان خداپرست ست های اول و سوم این دیدار را با نتایج 25 بر 23 , 25 بر 21 از آن خود کردند و ستهای دوم و چهارم این دیدار را با نتایج 25 بر 23 , 25 بر 19 به حریف تهرانی خود واگذار کردند.

در ست پنجم این دیدار در حالی که دو تیم پایاپای هم پیش می رفتند که در امتیاز 9 بر 7 , داور با گرفتن خطای ارنج از تیم پیکان , امتیاز هشتم به سود تیم ارومیه به ثبت رسید.

با اعتراض سعید معروف و بعد از توقف چند دقیقه ای بازی، داور از رای خود برگشت که این امر با اعتراض تیم شهرداری ارومیه همراه شد و در نهایت بازی ناتمام ماند.

اصغر کاظمی و محمدرضا آقایی، به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم این دیدار و خلیل یگانه‌مجد و محمد حسن خوشدل به عنوان ناظر سازمان و ناظر کمیته داوری از سوی سازمان لیگ برای این دیدار حساس انتخاب شده بودند.

گفتنی است تیم شهرداری ارومیه در هفته پایانی نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان, روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه در تهران به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان