سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

همایش ارتقا سلامت ، جامعه با نشاط به مناسبت هفته سلامت روان برگزار شد

همایش ارتقا سلامت روان جامعه با نشاط به مناسبت هفته سلامت روان در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

همایش  ارتقا سلامت ، جامعه با نشاط به مناسبت هفته سلامت روان برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، با توجه به این که دهم اکتبر از طرف فدراسیون  جهانی بهداشت روان (WHMF) به عنوان روز جهانی بهداشت روان نامگذاری شده است .

در ایران از 18 تا 24 مهرماه به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده و عمده ترین هدف در این هفته ارتقا و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان می باشد.

در این راستا همایشی یک روزه در محیط کار روز چهار شنبه 24 مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان با هماهنگی معاونت اجتماعی سازمان از سوی بهزیستی آذربایجان غربی و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، برجسته سازی راهکارهای ارتقای بهداشت روان، تکریم فعالین این حوزه، تقویت همکاریها ی بین بخشی،  شناسایی نقاط ضعف و جلب مشارکت های مردمی از جمله مهمترین اهداف هفته بهداشت روان محسوب می شود.

همچنین در پایان این مراسم به همت معاونت امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی از بسته های بومی سازی شده مهارت های زندگی رونمایی شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان