سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

ویژه برنامه “شب شعر رمز عاشقی’’ به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

  • 4 خرداد 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1368
  • 0 نظرات
ویژه برنامه “شب شعر رمز عاشقی’’ به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ویژه برنامه شب شعر روز عاشقی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور شاعران و اهالی شعر فرهنگ و ادب شهر ارومیه در سال آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: لازم است موضوع آزاد سازی خرمشهر در حوزه شعر ‌و ادب تقویت شود چرا که شعر زایش ذهنی و تکرار نشدنی است.
مصطفی میلانی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در صدد ارتقا و تقویت حوزه  شعر و ادب با استفاده از حضور ادیبان و اهل فرهنگ و هنر ارومیه است.
وی برگزاری جلسات صمیمی شعر خوانی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با شاعران نشان دهنده اهمیت شعر است و این سازمان در حوزه شعر و ادب ورود کرده و حوزه شعر بیش از پیش جز برنامه ها فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی خواهد بود.
میلانی ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و فرهنگسراهای تابعه، ظرفیت مناسبی برای تقویت حوزه شعر در بین شهروندان و تقویت ارتباط شاعران در محافل شعر خوانی است. 
وی همچنین گفت: به منظور تقویت حوزه شعر در ارومیه کارگروه ویژه شعر و ادب تشکیل و جلسات مستمر با حضور انجمن های شعر در محل سازمان تشکیل می‌شود.

در ادامه این مراسم شاعران شهر ارومیه اشعار خود را در موضوع آزاد سازی خرمشهر، ادبیات مقاومت، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و‌شهر ارومیه قرائت کردند.

در انتهای این مراسم از علی محمدیان، پیشکسوت ترین شاعر استان و تعدادی از شاعران شهر ارومیه تقدیر شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان