سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر برگزار شد

ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، امور بانوان شهرداری، فرهنگسرای هنر و حاجی پیرلو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مسئولین شهری و همچنین بانوان شاغل در مجموعه شهرداری ارومیه برگزار شد.

ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، در این مراسم نائب رئیس شورای اسلامی شهر  و امور بانوان شهرداری ارومیه ضمن بزرگداشت مقام حضرت فاطمه (س)، روز مادر و زن را  به بانوان شاغل در شهرداری ارومیه تبریک گفتند.

شهردار ارومیه، در این مراسم ضمن  گرامیداشت روز زن و مقام شامخ حضرت فاطمه (س) گفت: خداوند را شاکریم که امروزه شاهد حضور بانوان فعال در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی ورزشی و .... در مجموعه شهرداری ارومیه هستیم.

محمد حضرت پور گفت: امروزه جای دارد  از مادرانی که در مجموعه شهرداری ارومیه شاغل و سرپرست خانواده هستند و با همت، اراده و شرف خود به امرار و معاش خانواده می پردازند تشکر و قدرانی کرد.

وی در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت بانوان در مجموعه مدیریت شهری باشیم.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان