سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیازمند مطالعه و برنامه ریزی جدی است/ فرهنگسراها بستری برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری های دوجانبه با اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: فرهنگسراها بستری برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی و ظرفیتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به اهداف مشترک هستند.

پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیازمند مطالعه و برنامه ریزی جدی است/ فرهنگسراها بستری برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: نقاط مشترک بین مجموعه فرهنگی شهرداری و تبلیغات اسلامی استان بسیار بوده و ضروری است در یک قالب اجرایی شود.

وی که جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری و تعامل دوجانبه در دفتر اداره کل تبلیغات اسلامی حضور یافته بود، افزود: در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی می توانیم کمک حال یکدیگر در اجرای برنامه ها و اهداف مشترک باشیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: برای دوری گزیدن از برنامه های تکراری باید به صورت محتوایی و کاملا علمی و مطالعه شده پیش رفته و کاملاً هدفمند عمل کنیم.

یوسفی با توجه به رسالت سازمان در مسائل آسیبهای اجتماعی ادامه داد: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیازمند مطالعه و برنامه ریزی جدی برای اقدام عملی است تا بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه را حل کرده و حتی در برابر مسئولیت خویش در برابر خداوند پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: پژوهش و مطالعه باید به شاخصه اصلی حرکت هر سازمانی تبدیل شود که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به طور جدی و بیش از پیش آن را پیگیری خواهد کرد و هیچ برنامه و اقدام بدون مطالعه را شاهد نخواهیم بود.

یوسفی تأکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب فرهنگ مظلوم واقع شده است و این وظیفه ماست که به منویات و مطالبات رهبری پاسخگو باشیم و در جهت عمل به آنها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیار تمایل داریم از ظرفیت اداره تبلیغات اسلامی برای اجرای برنامه ها استفاده کنیم، اظهار کرد: فرهنگسراها بستری برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی و ظرفیتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به اهداف مشترک هستند.

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: کارهای انجام گرفته باید تبلیغ شده تا مردم امیدوار باشند که دستگاههای هستند که در جهت حل مشکلات جامعه گام برمی دارند.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان