سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کارگاه سبزه نه، نهال در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار می شود

کارگاه آموزشی سبزه نه، نهال به منظور جلوگیری از هدر رفت سالانه 7 هزارو500 تن حبوبات و استفاده از دانه های مرکبات و پرورش این دانه ها و تبدیل به نهال در فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

کارگاه سبزه نه، نهال در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، کارگاه سبزه نه، نهال به مناسبت هفته در ختکاری در فرهنگسرای های مختلف شهرداری، به همت معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری  سازمان وبا مشارکت سازمان زیبا ، منظر و فضای سبز شهری و با حضور پر شور شهروندان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزارمی شود.

  در این کارگاه آموزش های لازم  در خصوص کاشت، پرورش، دانه های مرکبات و تبدیل به یک اصل نهال ، و آشنایی با انواع درختان منطقه، فواید درختکاری برای محیط زیست  به صورت تئوری و عملی صورت می گیرد.

در این کارگاه 700اصل نهال در میان شهروندان به مناسبت هفته درختکاری در منطقه آرامگاه ارومیه توزیع خواهد شد.

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه درصدد نهادینه کردن این فرهنگ در میان شهروندان است.

این کارگاه  در  هفته در ختکاری بهانه ای برای احترام به محیط زیست است و این درختان هستند که همانند ریه های شهر را در مقابل  آلاینده های زیست محیطی عمل می کنند.

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان