سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کتابخانه های تخصصی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) افتتاح شد

دو کتابخانه تخصصی به صورت همزمان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

  • 19 بهمن 1398
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2891
  • 0 نظرات
کتابخانه های تخصصی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) افتتاح شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی افتتاح کتابخانه های تخصصی در فرهنگسرای امام خمینی (ره ) با حضور معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و معاون فرهنگی و مسئولین فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی صورت گرفت.

در این افتتاحیه که به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت ،به طور همزمان قرائت خانه و کتابخانه های ویژه برای کودکان و بزرگسالان در دو سالن مجزا افتتاح شد.

علی محبوبی معاون اجتماعی سازمان با اشاره به اینکه فرهنگسرای امام خمینی (ره) در یکی از مناطق کم برخوردار شهرمان قرار گرفته است لذا نیازمند توجه و رسیدگی های ویژه فرهنگی، اجتماعی می باشد، گفت:خوشبختانه تا کنون موفق شده ایم با برگزاری دوره های ویژه در حوزه اجتماعی (پیشگیری از اعتیاد، مهارت های زندگی، پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده و فرزند پروری و ...) قدم های موثری را در جهت توانمند سازی و آگاهی بخشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نو ظهور برداریم.

وی  در ادامه با اشاره به استقبال خانواده های ساکن در محله از خدمات ارائه شده در فرهنگسرا گفت: افتتاح کتابخانه ویژه کودکان می تواند بهترین راهکار برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و هم بهانه ای برای آشنایی هر چه بیشتر آنها با فرهنگسراهای شهرداری و امکانات مفید و موثر و البته رایگان جهت بهره مندی شهروندان باشد.

یار محمدی، سرپرست فرهنگسرای امام خمینی (ره) در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر با  ارائه گزارشی از فعالیت های سنوات گذشته فرهنگسرا و فعالیت های پیش رو خواستار غنی سازی هر چه بیشتر مخزن کتابخانه ها و اهدای کتاب های ویژه در زمینه کارآفرینی و اشتغال بانوان از سوی اداره کل محترم ارشاد اسلامی آذربایجان غربی را خواستار شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان